Forum Discussion
5 years ago
@EA_Neil Bedankt voor je antwoord! Ik gebruik zelf 2 mods die het leven van de Sims uitgebreider maakt. Maar ook mods zoals voorwerpen. Ik neem aan dat ik de voorwerpen dan niet hoef te updaten, als dat überhaupt mogelijk is 🙈 Ik zal idd even proberen om de Mod die het spel uitgebreider maakt even te updaten en hopelijk is hiermee het probleem opgelost!
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@SACHAMEIJER Dat ligt aan de voorwerpen. Als dit een mod is die specifiek een object toevoegd die er normaal niet is dan kan het mogelijk een update nodig hebben maar het ligt er net aan.
Sommige mods hebben nooit een update nodig, anderen wel (vooral die gameplay aanpassen inderdaad) en anderen hebben rare bijwerkingen doordat ze elkaar beinvloeden.
Hopelijk helpt dit.
- EA_Neil
Sommige mods hebben nooit een update nodig, anderen wel (vooral die gameplay aanpassen inderdaad) en anderen hebben rare bijwerkingen doordat ze elkaar beinvloeden.
Hopelijk helpt dit.
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 5 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 3 days ago
- 3 days ago
- 6 days ago