Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years agoHey @lisavandongen9,
Dat is inderdaad niet fijn. Dit is precies hetzelfde met het blanko scherm? Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd om dit probleem op te lossen?
- EA_Neil
Dat is inderdaad niet fijn. Dit is precies hetzelfde met het blanko scherm? Wat heb je tot nu toe allemaal al geprobeerd om dit probleem op te lossen?
- EA_Neil
5 years ago
oh hey @EA_Neil wat fijn dat ik zo snel antwoord kon krijgen. Maar heb ik bij dat bericht van het blanco scherm geantwoord? want ik dacht dat ik bij het bericht (dieren en zaden niet kan kopen) heb geantwoord want dat is mijn ptobleem. Maar ja wat ik dus heb geprobeerd is alles wat ik kon en begreep😅 ik heb repair game gadaan, cache bestanden gewist de game opnieuw opgestart en nu ben ik op steam aan het kijken want dat stond ook ergens maar er heeft nog niks geholpen helaas😕 is er nog iets wat ik kan proberen?
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@lisavandongen9,
Je had de andere speler ge-tagged maar het is geen probleem, het is goed dat we het even dubbel checken wat het probleem precies is wat je ervaart 🙂
Gebruik je toevallig een UI (cheat) mod/CC qua aangepaste content of deed je dat voorheen?
- EA_Neil- 5 years ago@EA_Neil ja ik gebruik inderdaad mods/CC
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@lisavandongen9,
Het probleem zal hoogstwaarschijnlijk door een van deze mods/cc veroorzaakt worden. Voornamelijk die met de UI te maken hebben. Kun je daar eens naar kijken?
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 12 hours ago
Recent Discussions
- 12 hours ago
- 12 hours ago
- 13 hours ago