Forum Discussion
Je had de andere speler ge-tagged maar het is geen probleem, het is goed dat we het even dubbel checken wat het probleem precies is wat je ervaart 🙂
Gebruik je toevallig een UI (cheat) mod/CC qua aangepaste content of deed je dat voorheen?
- EA_Neil
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@lisavandongen9,
Het probleem zal hoogstwaarschijnlijk door een van deze mods/cc veroorzaakt worden. Voornamelijk die met de UI te maken hebben. Kun je daar eens naar kijken?
- EA_Neil- 5 years ago@EA_Neil ja zal ik doen👍
- Trismagistos5 years agoHero
@lisavandongen9 als je mods gebruikt dan zal jouw probleem daar waarschijnlijk wel aan liggen. Het advies is om je map mods even te verhuizen naar het bureaublad en het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4 te verwijderen.
Als je jet spel opnieuw start maakt De Sims 4 een nieuw 'schoon' bestand aan.
Daarna zal je de modificaties moeten testen op een nieuw aan te maken spel. Gebruik niet het spel dat je hiervoor speelde omdat je het onherstelbaar kapot zou kunnen maken.
Als je veel modificaties en custom content hebt, kan je gebruikmaken van de 50% methode. Heb je er maar een paar dan kan je overwegen om ze stuk voor stuk te testen.
Als het probleem opnieuw optreedt als je de modificaties of custom content in je test spel hebt, weet je dat je die moet vervangen voor een nieuwer exemplaar of geheel zult moeten verwijderen.
Kijk in ieder geval op de websites van de makers van alle aangepaste inhoud die je gebruikt of ze al updates hebben en maak daar dan gebruik van. Vervang de oude voor de nieuwe
Als je meer informatie wilt over de 50% methode, laat het hier dan ook even weten. Dan kan ik je ook daar instructies voor aanleveren.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Veel succes met testen.
- 5 years ago@Trismagistos dankjewel voor alle informatie. Ik denk dat het me wel gaat lukken ik heb al eens eerder een probleem gehad door mods/CC
@lisavandongen9 laat ajb even weten of de modificaties ook echt het probleem zijn. Er zijn namelijk ook al wat bugs bekend die een probleem opleveren met de dieren van Landelijk Leven.
Veel succes met testen.
- 5 years ago@Trismagistos ik heb nu alle mods gekopieerd naar het bureaublad, kan ik nu alles verwijderen wat nog in de originele mod map staat? ik volgde toen een video hoe ik dat moest doen maar die kan ik helaas niet meer terug vinden.
@lisavandongen9 Als je ze allemaal hebt gekopieerd dan kan je ze gewoon uit de map mods die in de Sims 4 map zit verwijderen. Heb je de gekopieerde mods in een map zitten of los op je bureaublad staan?
- 5 years ago@Trismagistos @EA_Neil OMG oke sorry ik ben heel erg blij😆 het is gelukt het heeft met de mods te maken gehad heel erg bedankt voor de informatie tijd en kudo's enzo💖💖💖
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
@lisavandongen9,
Blij om te horen dat het gelukt is. Hopelijk heeft/hebben de mod(s) die het probleem veroorzaakte(n) binnenkort een update zodat je ze weer kunt gebruiken zonder deze problemen 🙂
Alvast een prettig weekend toegewenst!
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 4 days ago