Forum Discussion

Vogelland's avatar
5 years ago
Solved

mijn huis is opeens weg

hallo  ik heb een probleem mijn huis is opeens weg. als ik naar hoofdbeheer ga (dus dat je alle kavels kan zien ) zie ik mijn huis wel maar als ik er op klik is het weg/ de kavel is gewoon leeg. de ...
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    5 years ago

@Vogelland Misschien kan je eerst proberen om eerst nog eens op het huis te klikken waar je met jouw Sims familie mee speelde. Zie screenshot:

Als het goed is verschijnt de familie dan links onderin beeld. Als je op het icoontje rechts onderin klikt, zoals op jouw foto, kom je in Creëer Een Sim en begin je namelijk met een nieuwe familie. 

Als dat niet het probleem is 

Misschien dat je nog eens kunt kijken of jouw Sims familie ergens anders is? Het kan zijn dat er ergens iets is misgegaan met verhuizen of samenvoegen van families. Maar er kan ook iets zijn misgegaan bij de laatste keer dat je jouw spel hebt opgeslagen. 

Ik heb nog niet helemaal duidelijk of je gebruik maakt van modificaties. Want als je die wel gebruikt dan zal je toch eens moeten controleren of die niet de oorzaak zijn van het probleem. Je kan dat testen door de map mods uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 te verplaatsen naar het bureaublad. Als je daarna je spel repareert via de methode die ik al aangaf. Dus in Origin en verwijder dan ook nog eens het bestand localthumbcache.package. 

Als je geen modificaties gebruikt dan kan je gelijk naar de volgende stap. Daarvoor moet je eerst wel weten wanneer jouw spel het gewoon deed zoals voordat je het probleem tegenkwam. Als je dat nog weet dan kan je proberen een opslag bestand te herstellen. 

Begin dan ook weer met de optie 'Spel laden'.  Op het screenshot vind je waar je de optie om het opslagbestand te herstellen kunt vinden.

Als je dat aanklikt, krijg je een aantal bestanden te zien waar je naar terug kunt gaan. Links onder het bestand zie je de datum en tijd staan. Alleen als je zeker weet dat een van die bestanden is opgeslagen vóórdat je probleem begon zou je kunnen kiezen om dat bestand te herstellen. Je zet je hele spel dan terug in de tijd en alle handelingen die je hebt gedaan, verdwijnen.

Al je spel voortgang is dan ook voorgoed weg. Als je niet zeker bent van je zaak is het niet verstandig om hiervoor te kiezen.

Als je zeker weet dat de datum en tijd niet kunnen worden hersteld, kan je ook nog eens controleren of de familie waar je mee speelde niet in een andere wereld woont of ergens anders aanwezig is.

Klik daarvoor op werelden beheren en dan rechts bovenin op de twee poppetjes (Huishoudens beheren) Je krijgt dan de families te zien en de werelden waar je in speelt. Normaal zie je het laatst gespeelde en laatst bewerkte huishouden als eerste. Als het goed is zie je dan de familie waar je al die tijd mee hebt gespeeld.

Laat even weten of je hier iets aan hebt. 

Alvast bedankt.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 13 hours ago