4 years ago
mijn huis opeens weg!!
Hallo, ik heb sinds een tijdje sims 4 op mijn playstation en elke keer als ik een huis aanmaak verdwijnt hij als ik er wil spelen maar hij staat nog wel in mijn bibliotheek wat moet ik nu doen ☹️
Hey @jinxenjarvis,
Zou je kunnen uitleggen wat je precies bedoelt? Maak je alleen een huis aan of begin je met het aanmaken van Sims?
Als je gebruik wilt maken van jouw huis zal je toch eerst Sims of een huishouden moeten aanmaken. Zodra je de Sims hebt aangemaakt kan je die verhuizen naar een kavel. Zo'n kavel kan je kopen met het geld dat je in het begin meekrijgt. Meestal 20.000 simoleons.
Met dat geld koop je een kavel en met het restant kun je een huis bouwen. Als jij huizen bouwt die meer kosten dan het restant dat je Sim over hebben dan zal je toch eerst een paar cheats moeten gebruiken. Als het huis dat je hebt gebouwd minder kost dan (laten we zeggen 15.000 simoleons) dan kan je het huis uit je bibliotheek op een kavel zetten en verder in het spel gebruiken. Je kunt die kavel en dat huis ook inbrengen via werelden beheren en laten bestaan naast het huis en kavel van jouw Sims.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Veel plezier met spelen. 😉