4 years ago
Mijn mods werken niet!
Ik heb een probleem met mijn downloads voor de Sims. Al mijn downloads zitten in mijn documenten>Electronic Arts>De sims 4>Mods. Dat klopt. Als ik de Sims 4 opstart dan zie ik op de beginscherm al mi...
Ook veder is het rare dan ik als ik de game opstart wel mijn mods zie. Maar als ik in de game ga dan zie ik ze niet en staat dit er (bijlage)
Hier zijn mijn foto's van mijn map. Veder weet ik niet wat ik fout doe.
Hey @xxmaraa1,
Sorry dat ik nu pas reageer.
Ik denk dat jouw modificaties niet helemaal op de juiste manier in de map mods van De Sims 4 map zitten. Als je de kijkt in de map: *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dan zie je meestal het volgende beeld:
In jouw map Mods zie ik nog een map Mods zitten en het is niet duidelijk wat daar in zit. Zorg ervoor dat je van alle modificaties en cc maar één exemplaar in de map hebt zitten en dat je de modificaties en cc maximaal een map dieper plaatst. Op dit moment heb je ook nog gecomprimeerde bestanden in de map zitten (Zip bestanden) Pak die in ieder geval uit en laat alleen de inhoud ervan in de map zitten. De gecomprimeerde bestanden mogen niet in de map Mods blijven zitten.
De bestanden die ik op jouw schermopname zie zijn allemaal bestanden in *.PDF (Adobe Acrobat) formaat en daaruit maak ik op dat het vooral alleen de plaatjes zijn en niet de oorspronkelijke *.package formaat bestanden.
Lees voor de zekerheid nog eens de achtergrondinformatie van de makers van de mods en cc na om te kijken of je het ook werkelijk volgens hun voorschriften hebt geplaatst.
Laat even weten of je iets aan deze informatie hebt. Ik help je graag verder op weg. 😉
Dankjewel! Ik ga er naar kijken. Eigenlijk heb ik nog een vraag wat betekend bij de Sims al het je videokaart kan vertragen of zo iets?