4 years ago
Mijn mods werken niet!
Ik heb een probleem met mijn downloads voor de Sims. Al mijn downloads zitten in mijn documenten>Electronic Arts>De sims 4>Mods. Dat klopt. Als ik de Sims 4 opstart dan zie ik op de beginscherm al mi...
Maar is dit nu wel goed om Sims te spelen en de mods te laten werken?
Hey @xxmaraa1,
Ik heb gemerkt dat je nog steeds wat problemen hebt met de inhoud van de map Mods. Als ik het goed begrijp heb je geprobeerd om bepaalde bestanden te openen met programma's (applicaties) die daar niet voor bedoeld zijn. Het bestand resource.cfg is een configuratie bestand en wordt eigenlijk alleen gebruikt door De Sims spellen (zowel De Sims 3, De Sims 3 en De Sims 4 maken hier gebruik van om installatiebestanden van de Sims te kunnen lezen en te kunnen gebruiken in het spel. Het bestand wordt standaard door het spel aangemaakt en het is niet de bedoeling dat je dat opent op je computer.
Als ik het goed heb begrepen heb je ook de *.package bestanden geprobeerd te openen met Adobe Acrobat Reader. Ook dat was eigenlijk niet de bedoeling. De bestandssoort *.package wordt ook alleen door Electronic Arts gebruikt en daarnaast ook door makers van modificaties en custom content voor De Sims 4 (maar ook wel voor andere spellen). De aangepaste inhoud voor De Sims kan alleen als *.package worden gelezen. Als je de Sims nog steeds kunt spelen dan is er eigenlijk niet veel aan de hand. Het zou kunnen zijn dat je door het package bestand te koppelen aan de Adobe Acrobat Reader deze bestanden niet meer kunt gebruiken in De Sims 4 of De Sims 4 helemaal niet meer kunt spelen dan kan je twee dingen doen.
Hopelijk is het niet zover gekomen! Laat even weten of je nog hulp nodig hebt.
Veel succes! 🤞