Forum Discussion

PNauwelaerts's avatar
PNauwelaerts
Seasoned Newcomer
9 days ago

Mijn packs zijn verdwenen!

Na het overschakelen van Origin op EA zijn al mijn packs verdwenen, ik heb alle mogelijke instructie video’s bekeken en heb ook alle artikels hier in EA help bekeken maar echt niets werkt! Ik vind dit absoluut niet kunnen en wil graag mijn packs terug!

4 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    9 days ago

ALs het gaat om inloggen en accounts kan ik je alleen maar verwijzen naar de klantondersteuning. Hieronder vind je meer informatie: 

EA Help gebruiken
    Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. 
    De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je huidige e-mail account.

• PNauwelaerts's avatar
    PNauwelaerts
    Seasoned Newcomer
    9 days ago

Dit heb ik al geprobeerd, maar toch erg bedankt! Ja, ik heb een MackBook Air dus van Apple. Ik was net even tussen mijn opgeslagen wachtwoorden aan het kijken en ik zie dat ik blijkbaar nog een ander account heb op Electronic Arts ik vrees dat dit het juiste account is alleen heb ik wel een klein probleempje dit is de Gmail adres van mijn basisschool een aantal jaar geleden na een tijdje word dit account blijkbaar verwijderd door de school, maar dit wist ik niet. Als ik nu opnieuw wil inloggen kan het wel een verificatiecode sturen maar ik kan het niet ontvangen. Is er misschien een mogelijkheid om dit g-mail adres te vervangen door een ander door bv een bericht te sturen naar mijn telefoonnummer. Alvast erg bedankt!

• Hey PNauwelaerts,

Heb je toevallig een MacOS besturingssysteem? Want de Windows gebruikers hebben al meer dan 3 à 4 jaar de EA app tot hun beschikking. Als je recent bent overgestapt op het gebruik van de EA app dan kan je de uitbreidingspakketten vinden onder het kopje "Manage add-ons". Ga daarvoor naar de tegel van De Sims 4 en klik op de drie puntjes om dat te vinden. 

Laat even weten of je hier wat aan hebt. Zo niet geef dan ajb aan welke Apple versie je gebruikt!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,872 PostsLatest Activity: 11 hours ago