Forum Discussion
Hoi @Trismagistos
Nou ik denk echt dat dus mijn gezin, die ik zelf gemaakt heb en het huis ook, behekst is geweest...Ik ben dus met nieuwe Sim begonnen zonder challenge of wat dan ook (en nee ik neem écht nooit een cc of gallerij huis of Mods in mijn spel meer, want normaal weet ik gewoon dat het daaraan ligt) maar nu werkt het dus met mijn nieuwe Sim gewoon wél! Mijn Sim heeft net dus deeg gemaakt en jawel, ze plaatst het direct in haar eigen inventaris zoals het hoort en ik kan het weer gewoon de koelkast inslepen...Raar he? Dus in principe is dit onderwerp nu wel opgelost dus ik accepteer wel een oplossing maar welke? Haha...
Kan het misschien zijn dat er toch iets in mijn spel is geslopen of als een soort van 'geest' in mijn huis (wie ik voor verschillende Sims generaties gebruikt heb overigens zonder problemen)? Ik heb de familie nu maar even achterwege gelaten en misschien delete ik ze wel als ze het blijven doen. Baal er beetje van maar goed, kan niemand iets aan doen denk ik. Maar het lijkt wel of er iets in dat huis hangt. Heb ik zo'n idee. Ga het huis dus ook deleten van mijn eigen gallerij. Heb inmiddels al ongeveer hetzelfde huis gebouwd maar dan plaats ik hem maar niet meer in mijn gallerij denk ik. Ik weet nl. niet zeker of het daaraan ligt, maar mijn gevoel zegt van wel.
Bedankt voor je hulp wederom, Groetjes fijne zaterdagavond en zondag, Monique
Soel Soel,
@Trismagistos zelfs de verjaardagen gaan weer gewoon als normaal. Kan het zijn dat als je een huis van jezelf op de gallerij plaatst dat daar dan 'iets' fouts in kan sluipen misschien, zonder dat je Mods of CC enzo gebruikt? Weet jij dat? Ik weet wel dat het in gedownloade huizen kan zitten en natuurlijk ook in gedownloade Sims. Dat doe ik dus nooit meer, heb ik ooit erge last van gehad. Dus ik vind het nog steeds raar dat ik met mijn Matriarchen familie dus zoveel problemen kreeg. Krijg het er ook niet uit, ook niet in een schoon EA huis. Dus heb de familie écht even links laten liggen en zit erover te denken om ze te deleten. Erg he?
Hierbij nog foto van gelukte verjaardagsfeest melding en dan gaat het wel weer goed. Raar he?
Groetjes en bedankt, Monique
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @monique23051,
Gelukkig dat het verjaardagen-probleem nu weer even is opgelost.
Natuurlijk kunnen er altijd overal foutjes insluipen maar ik acht het onwaarschijnlijk dat de Sims en Kavels die jijzelf in de Galerie plaatst ineens problemen zullen opleveren. Houd er wel rekening mee dat er in de kavels waar de cheat MOO (bb.moveobjects on) gebruikt spullen kunnen verdwijnen (als je ze zonder de cheat plaatst) en dat je Sims soms problemen kunnen hebben met de loop.
Het is trouwens heel herkenbaar dat je gaat hechten aan de creaties waar je al zo'n lange tijd mee hebt gespeeld. Maar net als bij het echte leven.... zal je er soms afscheid van moeten nemen.
- monique230512 years agoSeasoned Ace
Soel Soel,
Klopt je hecht je echt aan ze ;-) da's gewoon grappig eigenlijk. Ik kon helaas ook niets met oude saves etc. Het zat er dus écht gewoon ingeslopen leek wel. Ach ja. Heb nog een paar andere mooie familie's waar het nu goed mee gaat. Bedankt voor je hulp wederom. En tja dat van die MOO wist ik ja, gebruik hem zelf echt amper. Alleen soms voor bloemen en schilderijen te plaatsen verders nooit.
Groetjes Monique
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 7 days ago