Forum Discussion
Hey hey @Lau21998,
Welkom op het forum!
Zo te zien speel je op een Mac. Als je op een Macbook speelt, kan je de laptop opnieuw opstarten door links boven op het Apple logo te klikken en te kiezen voor herstarten. Ik hoop dat je het op deze manier op kunt lossen.
Zo niet, dan is er een iets lastigere oplossing die je kunt proberen. De oplossing is om de cache bestanden van Origin te verwijderen. Ik heb een artikel geschreven waarin wordt uitgelegd hoe je dit doet op de Mac.
- JustByLaurie7 years agoRising Novice
@EA_Jason schreef:Hey hey @Lau21998,
Welkom op het forum!
Zo te zien speel je op een Mac. Als je op een Macbook speelt, kan je de laptop opnieuw opstarten door links boven op het Apple logo te klikken en te kiezen voor herstarten. Ik hoop dat je het op deze manier op kunt lossen.
Zo niet, dan is er een iets lastigere oplossing die je kunt proberen. De oplossing is om de cache bestanden van Origin te verwijderen. Ik heb een artikel geschreven waarin wordt uitgelegd hoe je dit doet op de Mac.
Dankje voor de snelle reactie,ik heb zojuist alles gedaan wat er in je artikel staat, maar helaas werkt het niet.
Is er misschien een fout ontstaan toen ik de iMac ging updaten?
- EA_Neil7 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @Lau21998 ,
Ik heb even voor je rond gekeken en dit probleem lijkt bij meerderen voor te komen maar ook best zeldzaam te zijn en wordt nog steeds bekeken door ons. Voor sommigen heeft het geholpen om de OS (van besturingssysteem van de Mac, te updaten. Zou je kunnen kijken voor mij of deze up to date is?
- JustByLaurie7 years agoRising NoviceIk heb inmiddels alles ge-updatet, met als resultaat dat er niks is veranderd..
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 13 days ago
- 13 days ago