4 years ago
onbewoonbare kavel
ik heb gisteren de sims4 gedowload. nu heb ik twee sims gemaakt en wil hun een huis bouwen. nu kan ik niet een kavel kopen omdat er bij elke kavel staat "onbewoonbare kavel". dit staat bij elke kave...
Hey @daniellee109,
Welkom!
Hmm, dat klinkt vervelend inderdaad.
Is het misschien mogelijk dat je mods of andere aangepaste content hebt geïnstalleerd?
Mocht je hier niet zeker van zijn, wil ik je toch even aanraden hetvolgende te doen:
- Sluit De Sims 4 en Origin / EA app helemaal af,
- Ga naar je Documenten map op je PC of Mac > Electronic Arts map > De Sims 4 map > en versleep de Mods folder uit de De Sims 4 map en verplaats hem naar je bureaublad,
- Open Origin / EA app weer en kijk of dat je De Sims 4 kunt repareren d.m.v. met de rechtermuisknop op de speltegel van De Sims 4 te klikken en dan de kiezen voor Repareren,
- Start daarna weer het spel op en kijk of dat je nog steeds deze melding in-spel ziet.
Hii,
Ik krijg de melding 'onbewoonbaar kavel' helaas ook bij alle kavels in mijn game. Die gaat helaas niet weg de tips die allemaal zijn opgenoemd. Ik heb meerdere malen de Sims 'gerepareerd' en ookal 2x het spel volledig van mijn laptop verwijderd en geherinstalleerd. Zijn er misschien nog andere opties/tips die ik kan proberen?
Groetjes,
Lakiesha