4 years ago
onbewoonbare kavel
ik heb gisteren de sims4 gedowload. nu heb ik twee sims gemaakt en wil hun een huis bouwen. nu kan ik niet een kavel kopen omdat er bij elke kavel staat "onbewoonbare kavel". dit staat bij elke kave...
Hey @daniellee109,
Afhankelijk van welke uitbreidingspakketten je nog meer hebt gekocht kan je voor de door jou gemaakte Sims een lege kavel kopen om op te bouwen. Zie plaatje (die kavel is te koop als je het uitbreidingspakket 'Mijn Bruiloft' hebt aangeschaft: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/packs/game-packs/the-sims-4-my-wedding-stories)
Veel andere kavels en vooral de kavels waar al een gebouw op staat kosten vaak meer dan het startbedrag. Sommige gebouwen worden gebruikt voor andere activiteiten zoals een bar, sportzaal of museum. Daar kan je niet in wonen. Je begint met bijvoorbeeld 20.000 simoleons en daar moet je alles van doen.
Als je het spel hebt gestart en het optie menu opent (de drie puntjes rechts bovenin) dan vind je ook een optie lessen. (Zie voorbeeld)
Zoek de optie bouwen en neem die lessen eens door. Je kunt daar heel veel informatie vinden. Als je er uiteindelijk toch niet uitkomt, laat het dan ook even weten.
Veel plezier met bouwen en veel plezier met spelen. 😉