Forum Discussion

Discusvisjes's avatar
Discusvisjes
New Novice
22 days ago
Solved

Ondersteuning Windows 11 ?

Hallo, omdat Windows 10 in Oktober stopt met beveiligings updates ga ik waarschijnlijk over op Windows 11.. Ondersteund Windows 11 de Sims 4 ?Ik hoop het wel anders wordt het wel een probleem ! Ik hoop dat jullie dit weten en of er mensen zijn met ervaringen met de Sims 4 en Windows 11..  Alvast bedankt ! 

5 Replies

• Discusvisjes's avatar
    Discusvisjes
    New Novice
    9 days ago

Super bedankt !!! Dan kan ik met een gerust hart naar Windows 11 in oktober zonder mijn Sims 4 kwijt te raken ! 🤩

• Daar heb ik nu ervaringen mee. Hert spel speelt er prima op. Ik heb een nieuwe laptop moeten kopen omdat bij mijn oude het scherm steeds na een tijd gebruiken op zwart ging. Ongeacht of ik de sims speelde of alleen maar op een forum postte. Her spel loopt op mijn nieuwe laptop als een speer.

• Discusvisjes's avatar
    Discusvisjes
    New Novice
    5 days ago

Wat fijn om te horen, mag ik vragen wat voor laptop je hebt, ik moet ook eerdaags een andere en er zijn er zoveel 😵‍💫Alvast bedankt !!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,908 PostsLatest Activity: 2 days ago