Forum Discussion

Lotje1981's avatar
Lotje1981
New Ace
7 months ago
Solved

[opgelost]Kan niet meer posten op het sims4 forum.

Ik kan ineens niet meer reageren op een onderwerp of een nieuwe aanmaken in het sims4 support forum. Ik krijg de melding dat ik toestemming moet hebben of zijn aangemeld. Welnu ik ben gewoon aangemeld en afgelopen dagen kon ik wel gewoon in dat forum posten.

• Hoi @Lotje1981,

Hopelijk kan je hier wel reageren! Heb je al geprobeerd om je browser cache te wissen? Soms heb ik ook problemen, en dat lost het normaal op. 🙂

10 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    7 months ago

Hoi @Lotje1981,

Hopelijk kan je hier wel reageren! Heb je al geprobeerd om je browser cache te wissen? Soms heb ik ook problemen, en dat lost het normaal op. 🙂

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    7 months ago
    @Lotje1981,

Hmmm, dan lijkt het me inderdaad een probleem met je andere browser. Probeer de browser cache, hopelijk lukt het dan weer.

Is het makkelijker als ik je draadje hier laat trouwens zodat je het meteen kan testen, of zal ik het overzetten naar de algemene vragen bord?
  • Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

Laat maar even staan. Ik heb het probleem ook voorgelegd op het engelse algemene forum en die gaven dezelfde optie. Waar kan ik de cache bestand verweideren? Of is de browsergegevens verwijderen hetzelfde?

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

Ik gebruik meestal google chrome. Nu post ik in  microsoft edge. Op het algemene answers HQ forum kon ik wel gewoon berichten posten via chrome.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

Ik heb de browsergegevens verwijderd van het afgelopen uur en ik kan weer posten in Chrome.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    7 months ago

En als het probleem zich weer voordoet weet ik wat me te doen staat.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 21 hours ago