Opgeslagen sims of kavels komen niet in bibliotheek
Steeds als ik een huishouden of kavel opsla geeft het spel aan dat het is opgeslagen, maar het komt niet in de bibliotheek te staan. ☹️
Ik weet niet precies hoe lang dit al zo is, maar wel een aardig poosje al. Misschien sinds de laatste update nu ik er zo over nadenk...
@Sabine16 Ik neem aan dat je voor het antivirusprogramma gebruik maakt van de Microsoft Defender. Ik geef gelijk toe dat ik die niet zo goed ken en de instellingen daarvan worden vooral door Windows zelf beheert. Daar kan je dus weinig aan veranderen. Wat je wel zou kunnen proberen is om ook de vinkjes bij de particuliere opties van de Sims te zetten. Misschien dat daar wel een blokkade in zit. (het is in ieder geval het proberen waard, je kunt als dat niet werkt de vinkjes altijd weer uitzetten) Kijk ook voor de zekerheid even bij Origin en als je gebruik maakt van een ander startprogramma bij die applicatie en zet ook daar de vinkjes aan. Ik denk dat je daarmee meer poorten open zet voor de toegang naar de galerij.
Met de opmerking niet voor iedereen zichtbaar in de galerij bedoelde ik trouwens dat de standaard instellingen van de galerij zonder aangepaste inhoud is. Je moet er dus speciaal voor kiezen om ook de aangepaste inhoud te zien.
Controleer even of het na aanpassingen wel werkt. Zo niet dan ga ik ook eens wat verder vragen bij andere helpers.
Heel veel succes.