wm74b3kwuuqdRising Newcomer2 months agoOpslaan Ik kan al een paar maanden geen huizen opslaan in bibliotheek. Server fout.
Jeaney1Rising Traveler1 month agoHoiIk kan ze wel opslaan, maar niet meer downloaden ;( (server fout melding)
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 10 days ago3,043 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 10 days ago3,043 Posts
Recent DiscussionsCan't change lot from rental back to residential lot I built a rental property and after I was done I save it before bulldozing it. Then I wanted to build a residential house on the property, When I wanted to change lot back to residential it saying yo...Wie helpt?! Hoi Voor alle Sims4 spelers, helpen jullie mee? Ik baal er verschrikkelijk van dat de foto's en de schilderijen met referentie nog steeds stuk zijn. De foto's zijn zwart nadat je ze geüpload heb...Galerie Upload niet! Hoi Hebben meer mensen last van dat de galerie niet meer Upload? Hij geeft aan dat er geen internet is, maar dat is niet zo Ik heb gewoon internet! Ik kan namelijk hier ook gewoon dingen melden, e...Probleem tijdens spelen telkens wanneer ik restjes uit de koelkast pak, stoppen ze gewoon en verschijnt het eten op de grond. Ik kan mijn huishouden niet verplaatsen zonder dat het laadscherm vastloopt. Ik heb een huis uit ...Huizen verdwenen na nieuwe update Hallo, ik vroeg me af of anderen ook problemen ervaren met hun save file na de nieuwe update. Ik gebruik geen cc of mods maar bepaalde kavels zijn verdwenen (voornamelijk al mijn zelfgebouwde kavels ...