Ouderschap advies geven werkt niet
Een paar dagen geleden opende ik de Sims 4 om te spelen met een huishouden dat ik een dag geleden had aangemaakt. Ik heb het pack ouderschap al een tijdje geleden geïnstalleerd en heb er ook al vaker mee gespeeld en het heeft altijd goed gewerkt. Met het pack ouderschap kunnen ouders hun kinderen advies geven. Dan komt er een tekst in beeld en kan jij als speler daarop reageren, door te kiezen tussen twee opties. Bij mij verscheen er nu echter maar één optie. Ik dacht dat het wel iets eenmaligs zal zijn, dus ik klikte op die ene optie en het tekstje verdween (zoals altijd) en het spel ging door. Later vroeg een van de kinderen weer om advies. Jammer genoeg gebeurde er precies hetzelfde als de vorige keer. Zoals ik eerder aangaf heb ik vaker met dit pack gespeeld en is dit me nooit eerder overkomen. Ik startte het spel opnieuw op, omdat ik dacht dat dat misschien zou werken. Maar dat werkte ook niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Ik speel overigens op een MacBook. Dit kan er misschien ook iets mee te maken hebben. Ik heb namelijk al vaker probleempjes in het spel gehad.