Forum Discussion

0fd69098df15927's avatar
11 months ago

Paard wordt weggenomen door dierenbescherming

Hallo,

Ik heb helaas al 2 maal voorgehad dat mijn paard onterecht wordt weggenomen door de dierenbescherming wegens niet genoeg eten. Nochtans is er veel prariegras en meerdere volle etensbakken. Ook geen enkele waarschuwing..

Iemand die met dit probleem ervaring heeft? En vooral een oplossing? Ik heb als doel kampioensruiter gekozen en door dit probleem is het onmogelijk om dit te voltooien (telkens mijn best getrainde paard..)

4 Replies

• Hey @0fd69098df15927f,

Het is vervelend dat je hierdoor je levensdoel niet kunt vervullen en je spel niet kunt spelen zoals je dat zou willen. Maar misschien is er toch iets anders aan de hand. Hebben jouw Sims en het paard een goede onderlinge relatie? Het ligt vaak niet alleen aan de aanwezigheid van voldoende voedsel (prairiegras of volle etensbakken) Veel vaker ligt het aan andere omgevingsfactoren en de onderlinge verhoudingen.

Als je bovendien ook nog gebruik maakt van aangepast materiaal dan kan de oorzaak soms ook daar gevonden worden. Als je wilt kan je dat soms herstellen door een opslagbestand te herstellen. In de informatie in de link hieronder lees je hoe je dat kunt doen.

Opslagbestand herstellen - Answer HQ

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

• Bedankt voor de reactie en het meedenken. De relatie was telkens op maximaal niveau. Omgevingsfactoren ook goed (voor de andere paarden toch). Enigr gelijkenis die ik kan bedenken is dat ze allebei een veulen hadden gekregen een paar dagen voordien.. Zou daar het probleem kunnen zitten?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    11 months ago

Hey @0fd69098df15927f,

Dat kan heel goed een van de oorzaken zijn. Heb je moeder en veulen voldoende tijd gegeven om aan elkaar te wennen en was die band ook optimaal? 

Als je gelijk verder bent gegaan met de trainingen dan kan dat een van de oorzaken zijn. Mijn advies is om, net als in de echte wereld, moeder en veulen te tijd te geven om een band te ontwikkelen. Een ander advies is om te voorkomen dat je merrie drachtig wordt. Dan maak je waarschijnlijk meer kans op succes op het voltooien van het levensdoel van je Sim.

Laat op termijn even weten of je dat doel met deze informatie hebt kunnen voltooien.

• Flo123Do's avatar
    Flo123Do
    Rising Newcomer
    22 days ago

Hoi 0fd69098df15927​ , ik wou net hier op om hetzelfde te melden! Ik had ook een paard (ella) ze was mijn kampioens paard (Alle wedstrijden gewonnen+ Ultimite Championship) Ook had ze een pas geboren veulentje (everest), maar oppeens werd ze weggehaald omdat er te weining eten zou zijn, ookal was dit niet waar, er waren 3 beschikbaren voorbakken met intotaal, 14 maaltijden+ er was praire grass, ook had ik net haar needs naar helemaal boven gecheat. Ook ik kreeg helemaal geen waarschuwing gekregen. en Trismagistos​ mijn paard en sim hadden ook helemaal het volle. En ook een fout van mezelf is dat ik niet genoeg save, ik wou het ook niet terug draaien, want de laatste keer dat ik heb gesaved, had ik nog geen kind, geen veulen, niet alle wedstrijden gewonnen, niet allemaal boeken geschreven en niet een hele renovatie gedaan😢

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, ik heb echt uren aan deze save gewerkt!!! 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,991 PostsLatest Activity: 4 hours ago