2 years ago
Paardenboerderij
Hi, wanneer ik het * bestijg komt er een impuls boven het * zijn hoofd met 2 hoefijzers en een kruisje en dan stapt ze gelijk weer af. Het paardrijden lukt dus niet. kan iemand mij hier alsje...
Hey @Ligoure,
Ik ben het nog aan het uitzoeken maar zou graag toch wat meer gegevens willen hebben.
Kan je aangeven of jouw Sim misschien zwanger is? Als dat zo is dan kan zij/hij niet paardrijden maar soms nog wel het paard bestijgen.
Als het even kan maak een schermopname van de omgeving waarin Sim en paard zijn. Hoe meer overzicht hoe beter.
Hey @Ligoure,
Mods en custom content kunnen zeker dit soort problemen veroorzaken.
Probeer hetzelfde spel eens te spelen zonder aangepast materiaal. Lees voor de zekerheid ook dit onderstaande artikeltje eens.
https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442
Als je mods en cc hebt uitgeschakeld kan je ook het beste even het bestand localthumbcache.package verwijderen uit de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4.
Dan begin je echt met een vanilla spel
Laat ajb even weten of je hiermee verder kunt.
Dankje.
Ik heb alles uitgezet en het klopt dat het spel het dan wel doet.
Echter vindt ik het spel zonder mods een stuk minder leuk om te spelen, is er een manier om met mods te spelen en de nieuwe uitbreiding?
Hey @Ligoure,
Inmiddels heb ik (met wat kunstgrepen) het filmpje kunnen bekijken ook je laatste reactie gelezen.
Ik kan niet zien welke cc of modificatie de oorzaak is van het probleem maar ik vermoed dat je aangepast materiaal gebruikt in de vorm van hekken of poorten. Als je die kunt opsporen en verwijderen dan kan je je spel daarna opnieuw testen. Je kunt ook gebruikmaken van een van de modificaties waarmee je kunt testen of die van jou nog up to date zijn. Kijk dan eens bij: The Sims 4 Mods - CurseForge
en zoek naar bijvoorbeeld: 'Better exceptions'.
Hopelijk kan je dan én met mods spelen én met de nieuwe uitbreiding.