3 years ago
Paardenboerderij
Hi, wanneer ik het * bestijg komt er een impuls boven het * zijn hoofd met 2 hoefijzers en een kruisje en dan stapt ze gelijk weer af. Het paardrijden lukt dus niet. kan iemand mij hier alsje...
@TrismagistosHet kostte me een middagje, maar ik heb uitgevonden wat het probleem was. Het was een mini mod die ervoor zorgt dat de buik van je sims tijdens de zwangerschap in het 1e trimester minder groot is van Little MsSam. Ik had er nooit meer aan gedacht dat ik een paar mini mods heb. Zo zie je maar weer dat zo'n super kleine aanpassing grote gevolgen kan hebben. En jij dacht trouwens helemaal in de goede richting met de vraag aan @Ligoure over zwangerschap!
Nogmaals bedankt voor het meedenken! 🙂
Ha @Sabine16,
Zo herkenbaar, dat middagje mods afspeuren. 😃 Daarom gebruik ik ook liever better exceptions maar, in de situatie die jij hier tegenkwam zou dat dus ook niet hebben geholpen.
Goed dat je er uiteindelijk toch achter bent gekomen. 🙌
En een ongelukje zit in een klein hoekje. Daar komt volgens mij ook het gezegde: 'eigen schuld, dikke bult!' vandaan. Alleen weer niet met de mod van Little MsSam. Zelfs niet als die helemaal up to date is. 🤔
Gelukkig nu opgelost en vooral omdat jij het draadje nog eens helemaal hebt uitgeplozen.
Veel plezier met spelen. 😉