Forum Discussion

SDV4eaIlMilo's avatar
4 years ago
Solved

Problemen betalingsmethode aanpassen

Ik zou graag mijn rekeningnummer willen aanpassen en het gaat niet vanwege dat ik geen Mastercard of Visa heb. Heeft iemand tips hoe ik alsnog mijn rekeningnummer zou kunnen aanpassen?  Alvast beda...
  • EA_Neil's avatar
    4 years ago

Hey @SDV4eaIlMilo ,

Bedankt voor het berichtje. Liggende aan jouw regio kan het zijn dat niet elke methode toe te voegen valt aan jouw account. De keuzes die je hebt bij he toevoegen zijn de methodes die op het moment in jouw regio mogelijk zijn toe te voegen en je dus kunt laten onthouden op jouw account om vervolg betalingen sneller en makkelijker te maken. Dit betekent niet altijd dat je andere methodes niet kunt gebruiken bij het uitchecken van jouw producten maar betekent soms wel dat je opnieuw jouw gegevens in moet vullen als je afrekent.

Voor meer account gerichte aanpassing en/of vragen wil ik je vragen contact te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media zodat zij je verder kunnen helpen.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

- EA_Neil

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,883 PostsLatest Activity: 16 hours ago