Forum Discussion

973bec8353b941cb's avatar
22 days ago

Problemen met The Sims 4 xbox

Het is allemaal begonnen met het downloaden van Enchanted by nature paar maanden geleden. Tijdens het spelen crashte mijn spel, plots een zwart scherm en werd ik eruit gesmeten zo terug naar mijn beginscherm van me xbox! Ik heb toen alles gedaan. Het spel afgesloten, mijn xbox volledig afgesloten, herstart, stopcantact uitgetrokken weer in gestoken, opnieuw starten. Niks hielp! 
Dacht ik ga wachten met spelen na de nieuwe update op 4 novemeber misschien dat dit de “fout” had opgelost maar neen..
Dus maar een nieuwe familie maken en in een andere wereld. Wat het rare is ik kan wel naar buildmode gaan en zo een huis bouwen of zelf een nieuwe sim/familie creëren lukt zonder problemen maar vanaf ik echt met mijn familie wil spelen loopt het na nog geen 2 minuten mis, niks kunnen doen en dan plots zwart scherm en zo naar het begin scherm van me xbox. Wie kan er mij helpen? 

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,011 Posts