Forum Discussion

nztcrpl4yz6u's avatar
nztcrpl4yz6u
New Novice
2 months ago

Problemen na update

Hallo,

Misschien dat iemand me kan helpen, sinds de laatste update kan ik niet meer spelen. Ik maak even een korte omschrijving;

Sims start op, ik kan een gezin maken, ik kan het gezin op een kavel plaatsen en daarna laad de pagina super lang en doet niks meer 

Cc en mods heb ik al uitgezet en verwijderd . Spel is al gerepareerd maar helpt ook niet

Hopelijk weet iemand iets 

Dankjewel!

Groetjes loes

17 Replies

• D-trip101's avatar
    D-trip101
    Seasoned Newcomer
    30 days ago

hier hetzelfde, het laad maar gaat elke keer terug naar alle werelden.. 

• chocojadee's avatar
    chocojadee
    Seasoned Newcomer
    28 days ago

ik heb dit nu ook ineens, kon twee dagen geleden nog gewoon spelen en nu doet het spel het in een keer niet meer. steeds als ik een kavel selecteer om te spelen word ik teruggestuurd naar het wereldmenu. is er ondertussen al een oplossing gevonden? heb het spel al gerepareerd en de localthumbcache.package uit de map gehaald maar werkt allebei niet

• exhaustedsparrow's avatar
    exhaustedsparrow
    Seasoned Newcomer
    27 days ago

ik heb de mods uitgezet en kan nu weer spelen, maar heb nog geen oplossing gevonden om met de mods aan te spelen, tis wel beetje saai zo

• Ik had hier ook last van, ik heb de scripted mods die ik had verwijderd en opnieuw gedownload. Toen werkte alles weer prima.

• Thanks voor alle tips maar niks werkt. Is er iemand die hier meer verstand van heeft? Het is heel irritant om de sims nu niet meer te spelen met alle mods en cc

• CvE31178's avatar
    CvE31178
    Rising Newcomer
    20 days ago

Had ik ook last van. Heb alle cc en mods nagekeken en bij mij was het wicked pixxel,  en de nectar making van icenumnum. Nu heb ik objecten die verdwijnen als ik een huisje herinricht en ik kan geen bestaande kavels slopen voor nieuw bouw. Morgen maar weer beginnen met uitpluizen. 😪

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,986 PostsLatest Activity: 8 hours ago