Forum Discussion

@dijkdanique voorlopig ben je de enige die last schijnt te hebben van de update. Ik ben ook actief op de Engelstalige forumpagina en daar zijn we jouw probleem nog niet tegengekomen. Waarschijnlijk zal je het probleem vooral moeten zoeken in de aangepaste inhoud; dus custom content  en modificaties. 

Je kan natuurlijk altijd proberen om contact te zoeken met EA maar ik denk dat je voor dit probleem naar dit forum zult worden doorverwezen.

Probeer eerst eens een nieuw spel te starten zonder modificaties (dus een lege mods map) als je dan nog een probleem hebt, repareer  De Sims 4 dan in Origin en test het nog eens. 

Als al die stappen niet lukken, laat het dan zeker nog even weten. Dan kijken we absoluut even verder.

Veel succes 

2 Replies

• dijkdanique's avatar
    dijkdanique
    4 years ago

@Trismagistos Echt 1000 maal dank het is gelukt!!! Het bleek na lang zoeken de better build mod te zijn. Hij doet het weer goed nu. Nogmaals heel erg bedankt! 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago
    @dijkdanique gelukkig heb je de boosdoener toch nog gevonden. Er is, dacht ik, al een nieuwere versie van die modificatie. Kijk even op de website van de maker.

Heel veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,883 PostsLatest Activity: 2 days ago