Forum Discussion

Re: De sims 4 interieurdesign werkt niet

Hey @MIRJAM15,

Het voordeel van deze baan (interieur designer) is dat er geen werktijden zijn en dat je zelf kunt bepalen wanneer je stopt. 

De enige manier waarop je wordt betaald is als je de klus afrond. Dat kan je dus in 1, 2 of drie dagen doen. Zodra jij vindt dat de klus is gedaan en jouw Sim de mening van de klant heeft gepolst krijg je betaald en verdien je punten voor de voortgang.

Hopelijk kan je hiermee verder. 

Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust hier.

Veel plezier met spelen. 😉

2 Replies

• MIRJAM15's avatar
    MIRJAM15
    3 years ago

Hallo,

het probleem is juist dat zodra alle acties zijn voldaan en ik de mening heb gehad ik dus geen melding dat de klus is afgerond en ook niet betaald krijg. Ik kan dan ook alleen maar naar huis door op de sim zelf te klikken.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @MIRJAM15,

Als je geen aangepast materiaal gebruikt, niet hebt gecheat in de opbouw van de carrière van jouw Sim en je spel al eens hebt gerepareerd dan heb je waarschijnlijk last van een bug die ook in dit draadje wordt vermeld:  interior design bugged? - Answer HQ (ea.com)

In dat draadje is ook een verwijzing naar een Engelstalige forumpagina. [OPEN] [DHD] Gig completion pop up not appearing - Pagina 14 - Answer HQ.

Daar kan je op de eerste post op 'Me too' (Ik ook) klikken als je een vergelijkbare bug herkent in jouw spel.

Op dit moment zijn er niet veel mogelijkheden om het op te lossen. Je kunt Je sim een andere baan geven, rustig afwachten tot de bug wordt opgelost, je kunt eventueel d.m.v. een cheat verder gaan en je Sim laten promoveren of je kunt gebruik maken van een mod. Kijk dan ook even hier: Bug Fixes - Answer HQ (ea.com)

Als je meer hulp wilt of de cheatcodes waarmee je dit probleem kunt oplossen, laat het dan even weten.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 12 hours ago