Forum Discussion

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

Hallo @kiimiedoll en @natje_12,

Dat klopt, de uitbreiding "De Sims 4: Studentenleven" en alle die er na zullen uitgebrachten worden, zullen niet werken op "De Sims 4 Legacy Editie".
De systeemeisen van "De Sims 4: Studentenleven" vermeld waaraan je platform dient te voldoen.
"De Sims 4: Studentenleven" wordt niet genoemd bij "Welke Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs kan ik spelen met De Sims 4 Legacy Edition?"

Dus wil je deze uitbreiding graag spelen, dan dien je toch na te denken over de aanschaf van een computer waarmee je wel nieuwere spellen (en hun aanvullingen) soepel kan draaien.

Heb je deze uitbreiding toch gekocht en ben je er achtergekomen dat je deze toch niet kan spelen, dan kan via de helpdesk vragen hiervoor een regeling te treffen.

Groetjes.

8 Replies

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    De uitbreidingen en aanvullingen zijn gekoppeld aan jouw EA / Origin account. Het lijkt dan vreemd als ze verloren gaan, @Juliekematthyske.
    Wil je de uitbreiding "Studentenleven" spelen en genieten van alles dat later gaat uitkomen, dan dient je platform te voldoen aan de gevraagde systeemeisen.
    Lukt dat niet met software updates, dan is het misschien toch beter om een nieuwe computer te kopen, waar je wel meer plezier van zal hebben. Zeker als je nog andere spellen wilt gaan spelen, naast De Sims 4.
    Techniek vernieuwd zich snel, software en hardware zullen niet jaren lang mee kunnen gaan, met daarbij de nieuwe bij zullen houden.

Groetjes.
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Er zou een melding verschijnen als je platform de normale versie van De Sims 4 niet ondersteund, @Juliekematthyske, want "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt dezelfde spelbestanden en daardoor niet los te gebruiken.

Groetjes.
  • claire50000's avatar
    claire50000
    6 years ago
    @RealSimmor0 met welk platform of eisen kan ik wel "Studentenleven" spel? Ik heb de gratis versie van sims4, moet ik dan iets anders nog kopen zodat het wel werkt? Ik speel het op een Macbook en heb genoeg opslagruimte.
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago
    @claire50000 Heb je de Legacy versie van De Sims 4 op jouw Macbook? Want daar werkt deze uitbreiding niet op.

Als je de normale versie hebt, dan kan je deze terugvinden in Origin wanneer je op De Sims 4 klikt in jouw Gamebibliotheek. Daar vind je opties als Extra Content, Uitbreidingen, etc. waar de DLC tussen staat.
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    De gevraagde systeemeisen staan op de productpagina's in de Origin cliënt als op de Origin website vermeld, @claire50000.
    Processor type en snelheid, geheugen, videokaart model en geheugen zijn ook belangrijk.
    Voor het downloaden en installeren kan je beter het dubbel aantal nemen (40 GB) als vrije ruimte op de harde schijf. Uitgesloten zijn updates voor het besturingssysteem, andere uitbreidingen / aanvullingen die je mogelijk wilt gaan kopen, als andere software.

De test werkt alleen op Windows computers, @Trismagistos.

Was het nog gelukt om via de helpdesk je geld terug te krijgen, @JanouNova?

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,896 PostsLatest Activity: 18 hours ago