Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
7 years ago

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

Hallo, ik heb een probleem met mijn Sims 4 ik kreeg hem gister voor mijn verjaardag. Ik heb hem nog niet kunnen spelen omdat ‘ Origin niet loopt’. Ik heb hem ook bij de online website geprobeerd te downloaden maar hij geeft aan dat de productcode al is ingewisseld.

Zou iemand mij kunnen HELPen!!!

4 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hey @osatoooo,

Dat is een ander probleem en op te lossen door De Sims 4 helemaal van de computer te verwijderen en De Sims 4 CD uit de computer te halen.

Hierna kan je het spel downloaden en installeren via het programma Origin dat hier te downloaden is.

Als je het spel niet terugvind in jouw gamebibliotheek, dan ben je ingelogd met een ander account dat het account waar het spel op staat. Probeer in te loggen met een ander mail adres of gebruik de gebruikersnaam om in te loggen wanneer je een minderjarig account hebt. 

Lukt het nog niet? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk en houd de productcode bij de hand.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

• Hallo ik krijg steeds een foutmelding bij het opstarten van de sims 4

Opstarten niet mogelijk

C:\users\gebruiker\Documents\ElectronicArts\DeSims4\Mods\Full exposure Eyeliner.package

[60c399fg:29f00e76:00000000:4b0852b]

Heb het spel al gerepareerd met origin, opgestart met administrator.....werkt allemaal niet.

Weten jullie de oplossing, zou graag weer willen spelen

Al vast bedankt,

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Hoi hoi @11Bridet11,

Zo te zien heb je een mod geinstalleerd die het probleem veroorzaakt. Probeer deze mod eens te verwijderen om te zien of dat helpt.

De mod kan je hier vinden:

C:\users\gebruiker\Documents\ElectronicArts\DeSims4\Mods\Full exposure Eyeliner.package

Als dat niet lukt kan je ook proberen om De Sims 4 folder te hernoemen zoals beschreven staat in dit artikel

• Hallo,

Bedankt voor je super snelle antwoord.

Ik heb de Mod verwijderd en hij doet het weer.

Groet Bridet

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,857 PostsLatest Activity: 2 hours ago