Forum Discussion

Re: [Informatie] - Betaling staat nog in behandeling, wat kan ik doen?

Dit is een idee, @EA_Neil.

Hier vergissen de mensen in de uitgave datum van de "De Sims 4= Landelijk Leven" (aanvullende inhoud). Wat iets anders is, dan een betaling die niet lukt.
Later zullen we vast de problemen weer zien, dat mensen deze aanvullende inhoud niet kunnen gebruiken.
Word dan een rommel, wanneer dat soort onderwerpen hierbij worden geplaatst. Dat bespaart je wel wat tijd.

Groetjes.

2 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

@RealSimmor0,

Mochten we tegen het probleem aan lopen en het wordt inderdaad druk of niet meer relevant dan splitsen we het zeker af. Voor nu, omdat het ook rustig is en de betaling ook als in behandeling staat heb ik er geen probleem mee dit voor nu te laten staan zodat anderen, mochten ze zich dit ook af vragen, het kunnen vinden.

Ik wil je zeker danken voor het mee denken! Je helpt veel spelers en het wordt zeer geapprecieerd! 

- EA_Neil

• heb de sims landelijk leven besteld, er staat nog in behandeling. kan niet downloaden niks niet.... wilde mijn betaling annuleren dat kan ook niet ivm betalen via ideal.... ik wil gewoon spelen vind dit echt niet geinig zo... lees op fb dat meerdere hier last van hebben en eigenlijk alleen de mensen die gepreorderd hebben 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,853 PostsLatest Activity: 2 days ago