Re: kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop
@didi91176 Ik heb de DxDiag.txt even vluchtig bekeken en kom tot de conclusie dat je De Sims 4 en De Sims 3 met gemak zou moeten kunnen spelen op jouw Acer Nitro AN515-54. Alle specificaties voldoen aan de aanbevolen systeemeisen voor het spel. Ook heb je de meest recente updates van Windows 10 en de grafische kaarten. Als ik wat verder kijk dan vermoed ik dat je ook een aantal extra optionele updates van Windows hebt opgehaald die je eigenlijk met jouw laptop helemaal niet nodig hebt. Maak je daarover geen zorgen. Zodra je de nieuwste updates van Windows ophaalt en installeert dan zullen ook de overbodige updates worden gewist.
Eén van de andere mogelijkheden waarom je De Sims 4 de map Electronic Arts niet kan vinden op je laptop kan te maken hebben met de instellingen van je antivirusprogramma of aan de firewall die je gebruikt. Zorg ervoor dat je de firewall en je antivirusprogramma Origin en De Sims 4 toestemming geeft om in die map te schrijven.
Ook vraag ik me af of je bij het installeren van De Sims 4 wel toestemming hebt gegeven aan Origin om ook de elementen van Microsoft Visual Studio C ++ te installeren. Die onderdelen kan je hier alsnog ophalen: De laatste ondersteunde Visual C++-downloads (microsoft.com) Downloadt en installeer dan de versies die je ziet staan bij de blokjes
- x86: vc_redist.x86.exe
- x64: vc_redist.x64.exe
Als dat allemaal niet lukt dan zou je misschien moeten overwegen om het alles opnieuw te installeren. Daarmee bedoel ik én Origin én De Sims 4. Hopelijk hoeft het niet zover te komen. Laat even weten of het is gelukt met die extra onderdelen.
Veel succes.