Forum Discussion
35 Replies
- didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil Nee
@RealSimmor0 het verwijderen van antivirussoftware is niet raadzaam en kan niet worden gezien als een goed advies.
- Zeker van wel, als deze dus voor problemen geeft, @Trismagistos.
@didi91176 Ik heb pasgeleden op een andere computer dan mijn gamecomputer de Sims 4 geïnstalleerd en had ook even last van de OneDrive. Ook nadat ik die had ontkoppeld bleef ik in de map documenten een rode bal met een zwart kruis zien voor de map Electronic Arts. Zou je nog eens willen controleren of jij dat ook waarneemt? In dat geval is de OneDrive niet goed afgesloten en blijft de map Electronic Arts op de OneDrive sluimeren.
Je zou nog eens kunnen kijken of de map Electronic Arts nog bestaat op de OneDrive en hem van die plek verwijderen. Als je toch al op kopie op een USB-stick of externe harddisk hebt staan, kan dat geen kwaad. En zou je ook nog eens een zoekopdracht in de balk bovenaan rechts van de verkenner willen intoetsen met de naam Electronic Arts? Misschien dat de map door een aanpassing van instellingen wel op een andere plaats terecht is gekomen.
Als je nog wilt blijven proberen dan zal ik samen met jou nog even blijven zoeken naar een oplossing.
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos allereerst hartelijk dank dat je wilt blijven zoeken vind ik tof van je .
Ik heb one drive al nagekeken en stond geen map meer van electronic art
dus ik ga nu op verkenner zoeken naar een map van electronic art
je hoort er nog van - EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Wij raden in het algemeen inderdaad niet aan een anti-virus volledig te verwijderen alhoewel het het wel waard kan zijn hem tijdelijk uit te schakelen om te kijken of dat helpt. Uiteraard is in dat geval het niet aan te raden andere dingen te doen totdat je hem weer aan zet.
In dit geval voelt het meer als een OneDrive probleem inderdaad waarbij hij de map automatisch in de cloud zet. Houd ons op de hoogte @didi91176 ! Het kan het ook waard zijn te testen op een ander Windows profiel met admin rechten.
- EA_Neil
- didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil de map van the sims 4 is nergens te bespeuren op mijn laptop.
ook niet in drive op cloud
Maar heb de sims 3 ook op mijn laptop staan en die maakt wel een map electronic arts aan als ik in die map kijk zie ik alleen maar de sims 3 map - EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @didi91176,
Dus die slaat verder wel prima op en kan geladen worden erna? Gebeurt hetzelfde met De Sims 4 als je op een ander Windows profiel met Admin rechten speelt?
- EA_Neil - didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil sorry ik weet niet hoe ik een ander windows acoount met admin moet aanmaken
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Geen probleem. Gelukkig is dit niet erg lastig en na het testen kun je dit profiel gewoon weer weghalen.
Je kunt hier lezen hoe je deze kunt aanmaken en je kunt hem in hetzelfde menu ook weer verwijderen hierna.
- EA_Neil
Ook ik heb nog een paar vragen, @didi91176. hoelang is het geleden dat je De Sims 4 hebt aangeschaft en ben je misschien begonnen met een spel uitleg te spelen? Normaal gesproken zou er zodra je De Sims 4 via Origin start een map Electronic Arts aangemaakt moeten worden op dit adres: C:\Users\ [jouw gebruikersnaam op de laptop] \Documenten (of Documents als je taal instelling Engels is) \Electronic Arts\De Sims 4. Omdat er wel een map met de naam De Sims 3 is aangemaakt in de map Electronic Arts ga ik ervan uit dat het systeem wel naar behoren functioneert en is dus de vraag of je wel een spel hebt opgeslagen. Als je telkens weer opnieuw met een spel moet beginnen, zou het dan niet een optie zijn om een nieuwe Sim aan te maken en deze te laten verhuizen naar de eerst beschikbare wereld? Dat zou dan Willow Creek zijn. Koop daar een kavel en sla dan het spel op onder de naam van bijvoorbeeld de Sim die je hebt gemaakt. Kies dan in de opties: 'opslaan als'.
Kan je daarna terugkoppelen of je uiteindelijk wel een spel laden kunt kiezen zodra je weer in het startmenu van De Sims 4 bent?
Alvast bedankt.
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos okee zal dat eens proberen
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos helaas hetzelfde probleem heb een sims aangemaakt in de buurt willow creek een kavel gekocht opgeslagen met de naam van de sims en dan opgeslagen en afgesloten , en dan terug op gestart hetzelfde probleem ook zie ik geen map dat aangemaakt voor de the sims 4
- didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil ga ik nu doen
- didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil ook dat helpt niet ook niet opgeslagen en een map te zien op dat acount
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@didi91176,
Was het proberen waard. Je kunt terug wisselen naar jouw normale account en dat nieuwe account weghalen via hetzelfde accounts menu.
Om te dubbel checken, in de Electronic Arts map maakt hij helemaal geen Sims 4 map aan of maakt hij deze wel aan maar de Saves map hier binnen bestaat niet?
- EA_Neil @didi91176 Zou je eens een screenshot willen maken van jouw gamebibliotheek in Origin en het bestand hier aan je antwoord toevoegen? Edit: het zou er dan ongeveer zo uit moeten zien. Zie foto:
Ik heb nog eens bij andere helpers gevraagd en ook zij vinden het heel vreemd. Zou je dan ook nog eens een screenshot willen maken van de inhoud van de map:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4? Dan kunnen we beoordelen of alle bestanden daar wel op de juiste plaats staan. Alvast weer bedankt.
- didi911764 years agoRising Traveler
hier screenshot van the map the sims origin en de map van origin game the sims 4
- didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil maakt niks aan druk op zoeken en type dan the sims 4 in en geen resultaat
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Ik heb nog wat andere minder voor de hand liggende dingen die we kunnen proberen mocht je hier open voor staan.
1. Probeer de Taal van De Sims 4 te veranderen in Origin. Rechter muis klik op De Sims 4 in de spelbibliotheek en select eigenschappen. Ga naar geavanceerde opties en verander de taal van Nederlands naar Engels. Laat Origin zijn werk doen en start het spel hierna op en maak een willekeurige familie. Sla dit op en sluit het spel af en zie of dit wel een map maakt in jouw documenten. Mocht dit niks doen zet hem dan terug naar het Nederlands voordat je de volgende stap uit voert.
2. Laten we kijken of het zelf aan maken van deze folder helpt. Kun je voor mij zelf naar jouw documenten gaan, de Electronic Arts map aanklikken en openen en zien of je zelf de folder aan kunt maken?
- Ga naar mijn documenten > Electronic Arts
- Maak een nieuwe folder aan en noem deze 'De Sims 4' (zonder de haakjes maar wel met de hoofdletters)
- Start het spel hierna nogmaals op en probeer een familie te maken en het spel op te slaan.
Voorbeeld van hoe dit er dan uit komt te zien:
- EA_Neil - didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil heb de taal al verwisselt maar lukt niet .
ik ga nu een map aanmaken bij electronic arts
ik laat het je weten - didi911764 years agoRising Traveler@EA_Neil is ook niet gelukt .
maar ik vind het wel vreemd want als ik een spel opgeslagen heb en ik keer terug naar de beginpagina zonder het spel af te luiten staat er een button nieuwe game en load game button .
Sluit ik het spel af en dan terug naar de startpagina's zijn die button weg en staat er alleen de play knop @didi91176 Dank je voor de screenshots! Een aantal zaken worden nu wel duidelijker. Voor zover ik het kan zien is alles in de map Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 en in de spelbibliotheek van Origin op orde. Dus zal het toch ergens anders gezocht moeten worden.
Op jouw taakbalk zag ik ook een Steam logo. Heb je onderdelen van De Sims 4 via Steam aangeschaft en zo ja zou zit er in de Steam map misschien een map Electronic Arts\De Sims 4? Zou je dat nog eens willen controleren? In het verleden is het voorgekomen dat in een aantal gevallen Steam en Origin niet volledig op elkaar aansloten. Zou dat hier misschien ook het geval kunnen zijn?
- didi911764 years agoRising Traveler@Trismagistos ik heb nooit spellen van de the sims 4 op steam gekocht alleen maar via origin
wel heb ik produkt codes gekocht via game sync en die moest ik verzilveren op mijn origin acount
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 5 days ago