Forum Discussion

1 Reply

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

@didi91176 Ik had al gesteld dat ik zou blijven proberen als jij ook nog iets wilt proberen dan stel ik dat wel op prijs. Ik heb dit samen met een paar mensen besproken en ook zij vinden het de moeite waard om eens aan je voor te leggen.

1. Allereerst ga na het account beheer van windows. Je ziet dan jouw Windows account (vaak is dat ook gekoppeld aan een windows e-mailadres) daaronder zie je een optie om jezelf aan te melden met een lokaal account. Kies daarvoor en maak dan een lokaal account aan. Zorg dat je op dat account wel administrators rechten hebt.( @EA_Neil heeft je ook al iets dergelijks gevraagd. Misschien heb je dat account nog en anders zal je toch een nieuwe moeten aanmaken)

2. Log vervolgens in met dat lokale account en Start De Sims 4. Maak opnieuw een Sim aan en plaats deze in de wereld door een kavel te kopen. (Bijvoorbeeld Willow Creek). Sla vervolgens het spel op onder de naam van de Sim door gebruik te maken van de optie opslaan als zet het spel op pauze. Sluit het spel niet af!

3 Zoek op de C: drive naar de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4 of gebruik de zoekopdracht 'Sims 4' in de verkenner bij deze pc. 

4. Als je de map hebt gevonden zou je dan een screenshot willen maken van de inhoud? Als het even kan open de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves en kijk of je daar een bestand ziet met de naam: 'Slot_00000001.save' of vergelijkbaar. Maak er desnoods ook een screenshot van. 

5. Ga terug naar je spel en sluit het nu af door gebruik te maken van de optie opslaan en afsluiten. 

6. Zoek nu opnieuw naar de map:  Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en kijk bij saves of er nog inhoud in zit.  

Als er inhoud in zit start De Sims opnieuw met Origin en kijk of er nu wel de optie bestaat om een spel te laden.

We hebben nog wel wat andere ideeën maar deze is verreweg de meest eenvoudige om te controleren of de bestanden niet op een andere plaats worden weggeschreven.

Laat even weten of het nu wel is gelukt. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,884 PostsLatest Activity: 23 minutes ago