Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
6 years ago

Re: Mac - Sims 4 loopt vast

Hi @xJettiex,

Welke versie van MacOS heb je nu? Ik zie namelijk dat de Catalina Beta wat problemen geeft met De Sims 4. We zijn ermee bezig om deze problemen op te lossen. 

In de tussentijd kan je nog proberen om alle mods te verwijderen (als je mods gebruikt) en daarna De Sims 4 via Origin te repareren (klik met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor Repareren).

Mocht dit ook niet werken? Zorg er dan voor dat jouw Mac voldoet aan de minimale systeemvereisten voor Magisch Rijk en maak een nieuw admin gebruiken aan voor jouw Mac en probeer het daarmee. 

4 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • hoi, bij mij hangt hij ook als ik de sims open en dan op spelen klik dan komt er een blauwe achtergrond een een groene diamant net zoals altijd en dan gaat die even draaien maar bij mij stopt hij niet met draaien en dan kan ik mijn macbook air ook niet afsluiten want dan zegt hij de sims 4 staat nog aan. en repareren lukt ook niet in Origin 

alvast bedankt!

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero (Retired)
    5 years ago

@FamilieRibas Als het goed is zou De Sims 4 weer actief kunnen worden als je in de spel opties bij beeld verticale synchronisatie aan zet. Als dat niet werkt zou je dan de systeemnaam van je MacOS hier willen meedelen en ook de specificaties van je computer zelf? 

Meldt ook even als het lukt met alleen het aanzetten van de verticale synchronisatie. Zie screenshot:

Alvast bedankt.

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Lijkt dat De Sims 4 vastloopt, @FamilieRibas. Heb je de basisstappen gedaan? Is inmiddels het probleem verholpen?
    Controleer of je platform voldoet aan de systeemeisen en wel is bijgewerkt.
    Verlaag de grafische instellingen, ook bij De Sims 4.
    Als je een programma niet krijgt afgesloten via de normale weg, zal je dit handmatig moeten doen. De Sims 4 dient zijn afgesloten, om deze te kunnen repareren.

Groetjes.
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero (Retired)
    5 years ago

@FamilieRibas Als het nog niet is gelukt om de Sims weer aan het werk te krijgen zou je dan toch nog even de specificaties van je MacBook Air hier willen doorgeven?

Alvast bedankt.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 16 days ago
3,045 Posts