Forum Discussion

Re: Maximum aan opgeslagen spellen? Sims4 ps4

@ManonbesselingHeb je gekeken naar de beschikbare ruimte op je PS4?
Van mensen die op de PS 4 spelen begreep ik dat je maximaal 10 saves kan bewaren op de PS4. Daarin kan je met meer dan 1 huishouden spelen natuurlijk. Het maximale aantal sims per spel is ook op consoles 200 per spel.

Als jouw opgeslagen spellen met huishoudens veel ruimte in beslag nemen kan het zijn dat je aan de limiet zit. Dat kan ook komen door andere spellen natuurlijk.
De Sims 4 zelf (installatiebestanden) neemt ongeveer 11 GB in beslag, een opgeslagen spel kan oplopen tot ca 100 mb (afhankelijk van de hoeveelheid sims die je speelt) maar ook screenshots en vooral video opnamen nemen enorm veel ruimte in beslag. Check je harddisk op de ruimte die je hebt.

Het kan dus zijn dat je nu aan het maximum zit.

Veel plezier met spelen. 😉

4 Replies

• Bedankt voor je snelle reactie! hier heb ik wat aan!😁😁 

kan kloppen dat hij te vol staat, staan inderdaad nog meer spellen op.. 

groetjes!

• Ik heb nog een vraag, denk dat ik nu in zie wat ik fout gedaan heb: 

ik heb ieder huishouden apart opgeslagen onder een opgeslagen spel... 

volgens mij is het de bedoeling dat je een wereld op kan slaan onder een opgeslagen spel, en niet   een huishouden? 😂

ik zit nu aan mn maximum opgeslagen spellen, kan ik hier het e.e.a aan veranderen zonder dat mn opgeslagen huishoudens verwijderd of veranderd worden?

groetjess

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago
    @Manonbesseling Als je met meer huishoudens in de werelden speelt en dat uiteindelijk een spel vormt dan maakt het niet uit. Alle gezinnen/ huishoudens die je samen in de werelden speelt vormen dan uiteindelijk maar een spel.

Als je naar werelden beheren gaat en je ziet dat daar de kavels worden bezet door de door jou gemaakte huishoudens en je telt er 11 of 12 dan is de voortgang van je laatste spel ook de voortgang van al die huishoudens.

Als je nu een ander spel zou openen dan kom je weer bij dat specifieke gezin/huishouden uit in de verleden tijd (een soort parallel spel).

Als dat zo is dan heb je de keuze welk van de spellen je het liefste bewaard om later nog eens een variant van te spelen.

Als je de huishoudens niet bij elkaar in een wereld hebt geplaatst dan kan je dat alsnog doen via werelden beheren. Sla voor de zekerheid ieder huishouden én ieder kavel op in je bibliotheek zodat je die later in werelden beheren allemaal kan plaatsen in één spel.

Als je daarbij nog hulp nodig hebt dan hoor ik dat graag.

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 7 hours ago