Re: Sims 4 na update niet meer te spelen
@Trismagistos schreef:
@leo86nieen @iBunny27 Gisteren is er een nieuwe patchupdate gelanceerd. Hopelijk hebben jullie die ook geïnstalleerd. Deze update zou een aantal foutmeldingen en andere problemen hebben moeten oplossen.
Als je alsnog problemen ondervindt, kan je eens proberen om het bestand 'localthumbcache.package' te verwijderen. Meestal kan je die met een interne zoekopdracht vrij gemakkelijk vinden.
Als je dat bestand hebt verwijderd maakt het spel een nieuw, schoon bestand aan. Vaak kan je dan gewoon weer verder spelen.
Mocht je andere problemen hebben.. Probeer ze zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven. Hoe nauwkeuriger je het probleem beschrijft, hoe beter je kan worden geholpen.
Hartelijke groet.
heel erg bedankt voor je hulp, ik heb dit geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen. bij het opstarten lijkt alles normaal te zijn, echter laadt het programma geen graphics en geen "werelden" die ik in mijn bezit heb. ook bij het maken van een nieuw spel laad hij geen graphics, ook kan ik een nieuw gezin niet opslaan. Ik kan wel eigenschappen kiezen, maar zie geen sim. Dit is allemaal ontstaan nadat ik vanochtend een update geinstalleerd heb. ik weet niet hoe ik het gedetailleerder kan omschrijven. heb je hier wat aan? ik log in, alles lijkt normaal, ik start het spel op, alles lijkt normaal, ik wil een spel aanmaken of laden en zie helemaal geen sims/graphics en de werelden die ik bezit zijn niet zichtbaar. opslaan van een nieuw spel lukt ook niet. lijkt dus alsof ik geen toegang meer heb tot de "opslag".