Forum Discussion

Re: sims 4 star wars

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb het daar aangegeven.

Zou je me ajb de cheat willen geven zodat ik dan maar met een workaround een droid kan hebben?

Alvast bedankt

7 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

@yayaapie Helaas zal je met mijn cheat geen droid kunnen bemachtigen. Daarvoor zal je toch echt moeten wachten op een oplossing vanuit EA zelf. Zij zullen een fix moeten bedenken voor het probleem dat is ontstaan. De cheat 'bb.showhiddenobjects' werkt ook niet omdat het bouwen op Batuu niet (meer) mogelijk is. Voorheen kon je bijvoorbeeld nog de Cantina aanpassen. Ik heb die optie nog even geprobeerd maar ook dat lukt me niet op dit moment. Het kan zijn dat daar bewust een slot op is gezet. Achter de deur van het hoofdkwartier van het verzet kan nog wel worden gebouwd. Maar ook daar lukt het niet een droid te vinden met de eerdergenoemde cheat.

Spoiler
    De enige optie om toch verder te kunnen is met de cheat: 'aspirations.complete_Current_Milestone'. Natuurlijk zonder de aanhalingstekens en voordat je die cheat gebruikt zal je eerst de toetsen ctrl, shift en c gelijktijdig moeten intoetsen en in het raam dat dan linksboven in verschijnt de woorden: 'Testingcheats enabled' moeten typen. Ook weer zonder aanhalingstekens en daarna de enter toets. Daarna dus in het raampje de cheat 'aspirations.complete_Current_Milestone' gevolgd door de enter toets.

Met de gegevens in de spoiler sla je dus de fase over en kan je verder naar de volgende opdracht. Voorlopig is dit de enige mogelijkheid totdat er een fix komt. Hopelijk komt die snel.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel succes. En,

veel plezier met spelen. 😉

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

@Trismagistos @yayaapie ,

Het goede nieuws is dat de fix voor dit probleem gepland staat voor de volgende patch. Helaas kan dit nog wel eventjes duren maar zolang er niks fout gaat is dat nog deze maand dus binnenkort!

- EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @Trismagistos,

Dankzij jullie rapport kon ik het dat duwtje geven dus met wat geluk is dit inderdaad binnenkort opgelost!

- EA_Neil
  • Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    4 years ago

Over dat je niet kan bouwn in Batuu. Dat kan wel met de cheat BB.enablefreebuild. Ik heb die bug inderdaad ook. Ben dus gelukkig niet de enige.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

@Lotje1981 Ik ben in mijn reactie uitgegaan van een standaard manier van bouwen. De cheat waar jij het over hebt, geeft altijd de optie om te bouwen op plekken waar dat normaal gesproken niet kan. In sommige gevallen kan het gebruik van die cheat ook leiden tot het verwijderen van onderdelen die je voor een aantal opdrachten nodig hebt en is voor beginnende spelers dus niet zondermeer aan te raden.

Veel plezier met spelen. 😉 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Goed nieuws @yayaapie en @Lotje1981 volgens de notities bij de patchupdate van vandaag, 20 juli, zou het probleem met de droids zijn verholpen. Update 20/07/2021 (ea.com) (deze notities zijn wel in het Engels maar, de vertaling volgt waarschijnlijk snel genoeg) je kunt dus gewoon weer een werkbare droid kopen! 

Veel plezier met spelen. 😉

Edit: inmiddels is de link vervangen door een de Nederlandse tekst voor de Update van 20-07-21

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,884 PostsLatest Activity: 2 days ago