Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
4 years ago

Re: sims 4 star wars

@Trismagistos @yayaapie ,

Het goede nieuws is dat de fix voor dit probleem gepland staat voor de volgende patch. Helaas kan dit nog wel eventjes duren maar zolang er niks fout gaat is dat nog deze maand dus binnenkort!

- EA_Neil

5 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @Trismagistos,

Dankzij jullie rapport kon ik het dat duwtje geven dus met wat geluk is dit inderdaad binnenkort opgelost!

- EA_Neil
  • Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    4 years ago

Over dat je niet kan bouwn in Batuu. Dat kan wel met de cheat BB.enablefreebuild. Ik heb die bug inderdaad ook. Ben dus gelukkig niet de enige.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

@Lotje1981 Ik ben in mijn reactie uitgegaan van een standaard manier van bouwen. De cheat waar jij het over hebt, geeft altijd de optie om te bouwen op plekken waar dat normaal gesproken niet kan. In sommige gevallen kan het gebruik van die cheat ook leiden tot het verwijderen van onderdelen die je voor een aantal opdrachten nodig hebt en is voor beginnende spelers dus niet zondermeer aan te raden.

Veel plezier met spelen. 😉 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Goed nieuws @yayaapie en @Lotje1981 volgens de notities bij de patchupdate van vandaag, 20 juli, zou het probleem met de droids zijn verholpen. Update 20/07/2021 (ea.com) (deze notities zijn wel in het Engels maar, de vertaling volgt waarschijnlijk snel genoeg) je kunt dus gewoon weer een werkbare droid kopen! 

Veel plezier met spelen. 😉

Edit: inmiddels is de link vervangen door een de Nederlandse tekst voor de Update van 20-07-21

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 15 days ago