charlizel95 years agoRe: sims 4 werkt niet na update@Trismagistos @RealSimmor0 Hij werkt weer dankje voor al jullie help en tijd!!
Featured PlacesDe Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago3,032 Posts
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago3,032 Posts
Recent DiscussionsEr gebeurt niks als ik naar beschikbare audities wil kijken Ik speel op pc, ik ben begonnen aan de acteer carrière maar ik heb nog niks kunnen doen want er gebeurt niks als ik een auditie wil zoeken en aannemen. Zowel via de carrière tab als via de telefoon. ...Huizen verdwenen na update ! Na de laatste update wilde ik verder gaan op Newcrest maar alle huizen die ik daar had gemaakt en opgeslagen zijn verdwenen op het laatste huis na Hoe kan dat en hoe komen ze daar weer terug ?! Hoe p...Kan geen huizen opslaan in mijn bibliotheek Ik loop er nu al een tijdje tegenaan dat ik geen huizen kan opslaan in mijn bibliotheek. Eerst dacht ik dat het aan mijn laptop lag die al wat verouderd was (er waren ook andere problemen tijdens het...Opslaan Ik kan al een paar maanden geen huizen opslaan in bibliotheek. Server fout. Schilderijen en foto´s En opnieuw zijn de schilderijen wit nadat ze nog geen 2 dagen goed waren. De foto´s zijn weer zwart! The update heeft meer stuk gemaakt dan gefixt!! Huizen die ik zelf gemaakt heb kunnen niet meer...