Forum Discussion

Re: Sims blijft laden

@EA_Neil Ik heb het alleen getest deze wereld/familie waarmee ik nu speel. Ik heb de cc verwijderd uit mijn bestanden bij Mods en daarna ook alles uit downloads.

5 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @lisanne246,

Wat gebeurt er als je inderdaad de documenten map van De Sims 4 een andere naam geeft. Het spel opnieuw opstart, dan afsluit en dan de saves folder in de nieuwe Sims 4 folder (die het spel automatisch aanmaakt na het opstarten) plaatst?

- EA_Neil
  • @EA_Neil Als ik nieuw spel klik en een nieuw huishouden maak kan ik wel spelen. Ik zal wat jullie zeggen ook proberen
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

@lisanne246  heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documenten\Electronics Arts\De Sims 4 verwijderd? In dit bestand blijven vaak de resten van je modificaties achter. Ook als je de map mods of de inhoud ervan hebt verplaatst. Als je dat bestand verwijdert kan je Sims een nieuwe 'schone' versie aanmaken. Als je daarna De Sims weer start zou je dat probleem ook moeten kunnen oplossen.

Last even weten of dat werkt. Er is ook een goede manier om je modificaties te testen. Laat even weten of je daarin geïnteresseerd bent.

Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,884 PostsLatest Activity: 5 hours ago