Forum Discussion
Hey @Fietskoerier2012,
Dat is nog eens een rekening!
Heel vervelend en je bent duidelijk niet de enige die dit probleem tegenkomt. Er is sprake van een bug en op de Engelstalige forumpagina is er al een bug rapport voor aangemaakt.
[OPEN] [FR] Impossibly High/negative Rent (Max Int/-1) - Pagina 8 - Answer HQ (ea.com)
Als je wilt dat de mensen van het Sims Team dit snel aanpakken kan je eventueel een "Ik ook" (Me too) aan klikken op de eerste pagina.
Er is gelukkig ook al een workaround-oplossing voor gevonden: Re: [FR] Impossibly High Rent - Pagina 7 - Answer HQ (ea.com)
Die oplossing houd in dat je de kavel eerst terug zet naar residentieel en daarna weer terugzet naar huurwoningen. Houd er rekening mee dat je dit vaker moet doen. Je kunt het beste even controleren of de instellingen én de huur nog 'normaal' is telkens als je een nieuwe huurder aanstelt.
Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt.
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @Fietskoerier2012,
Even een update over de rekeningen-bug. Als je de kleine patchupdate van vandaag (14 december) download en installeert wordt dát probleem in elk geval opgelost.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Veel plezier met spelen. 😉
- monique230512 years agoSeasoned Ace
@Trismagistos Ik heb sinds gisteren ineens een soort van 'bug' denk ik. Mijn sim heeft een kei lage rekening van 17,- en kan deze natuurlijk gemakkelijk betalen, maar telkens als ze betalen gaat het geld niet van hun rekening af en blijft het 'betalen' staan op zowel brievenbus computer etc. Vrij irritant dus. Heb het spel al gerepareerd, heb hen laten verhuizen etc. Maar het probleem blijft bestaan. Heb nu in het spel maar een andere 'save' gebruikt van vóór het probleem en hopelijk als dan de rekening wéér komt dat deze wel betaald gaat worden? Ze hebben geen water en gas meer, arme Sims...
Ik heb geen CC/Mods zoals je weet, wel een huis uit de gallerie gebruikt gehad maar die heb ik weggedaan en ze in een zelfgebouwd huis geplaatst, heb ook die cache uit mijn sims-map weggegooid etc...Weet niet meer wat ik nu kan doen?
Groetjes Monique
- Trismagistos2 years agoHero
Hey @monique23051,
Zoals ik al aangaf is er sprake van een bug die niet bij iedereen en niet altijd optreedt.
Je kunt je aansluiten bij dit rapport:
[OPEN] [FR] Impossibly High/negative Rent (Max Int/-1) - Answer HQ (ea.com)
De workaround werkt daarom ook niet altijd maar het aanpassen van de kavel in bouwen naar een normale (residentiele) en weer terug wil soms helpen.
Soms zal je gewoon een aantal items moeten aanpassen in de verhuurde kavel om weer een normale rente te krijgen.
Misschien dat je het nog even kunt proberen door het bestand localthumbcache.package te verwijderen. Misschien zit er in jouw vorige save nog de bug van de eerste update van vóór de voorlaatste patchupdate.
Laat ajb even weten of dat werkt.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 23 hours ago
- 3 days ago
- 4 days ago