4 years ago
Restaurant probleem
Hoi, ik speel de Sims 4 al jaren, maar de laatste tijd heb ik last van een bug: Als ik een of meerdere Sims mee uit eten neem, eten ze niets van wat ik voor ze bestel. Ze drinken wel. Ik maak dan maa...
Op de screenshot had de rechter sim het eten al op de de linker nog niet. Die wilde niet eten.
Ik heb het spel nu opgestart zonder saves vanuit origin, en een nieuwe sim laten eten in hetzelfde restaurant als de vorige op de screenshot. Maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Ze hebben het wel goed naar hun zin, geen behoeften in het rood.
Ik zal het nog testen bij een restaurant die door mijn sims worden beheerd, maar ik denk dat het gewoon een nieuwe bug is, omdat het probleem pas een paar weken bestaat. En ik had daarvoor ook nog nooit problemen met deze restaurants.
Ik had ook nog een ander probleem: sims kunnen niet op bezoek bij sims die in de stad wonen, omdat de voordeur dan verdwijnt. Wel kan ik sims naar buiten laten komen om daar met ze te kletsen. En ook kan ik de andere sims gewoon uitnodigen als ik daar woon. Volgens mij was dat ook een bekend probleem? Maar ik weet niet of er ooit een oplossing voor is gevonden.