Forum Discussion

demyvdo's avatar
6 years ago
Solved

Rood/wit geblokte sims

Hoi, Ik heb last van een bug waarbij de huid van mijn sims rood/wit geblokt is, ook van sims buiten mijn eigen huishouden. Heb geprobeerd opnieuw op te starten, maar dit mocht niet baten. Heb onlang...
  • RealSimmor0's avatar
    6 years ago

Hallo @demyvdo,

Meestal wordt zoiets veroorzaakt door aangepaste inhoud (modificaties) en/of beschadigde spelbestanden.
    Je dient deze basisstappen uit te voeren, om te zien of het hiermee verholpen wordt:
    1. Zorg dat De Sims 4, de Origin cliënt en alle andere Origin spellen hebt afgesloten.
    2. Ga naar je Documenten, Vind de map Electronic Arts en open die.
      Hierin staat een map genaamd De Sims 4. Hernoem deze map, naar bijvoorbeeld: De Sims 4_Oud.
    3. Tevens kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken.
    4. Zorg dat je verbonden met het internet en de Origin cliënt ongehinderd internettoegang heeft.
    5. Start de Origin cliënt op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
    6. Ga naar je spelbibliotheek. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4, kies de Repareren opties. Het reparatie proces kan enige tijd duren.
    7. Start De Sims 4 weer op, maak een nieuwe Sims aan of gebruik eentje die standaard bij het spel meekomen. Vervolgens dien je na te gaan of je probleem verdwenen is.
    8. Indien je probleem opgelost is kan je de mappen genaamd Tray en Saves vanuit je hernoemde De Sims 4 map, kopiëren naar deze inmiddels nieuwe aangemaakte map.
      Test opnieuw, of je probleem nog steeds wegblijft.

Laat je nog weten of je gelukt is?

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,908 PostsLatest Activity: 2 days ago