Forum Discussion

Jeaney1's avatar
Jeaney1
New Rookie
3 months ago

Schilderijen en foto's

Als ik schilderijen en foto's maak dan worden de schilderijen wit, en de foto's zwart In de galerij en op flopsy. De geüploade foto's kunnen de klanten ook alleen maar zwart zien en de schilderijen wit.
Je kan.  Wanneer wordt dit eens gefixt? het is al zeker een maand zo!!

10 Replies

• Dit ervaar ik ook, meesterwerk op de muur geplaatst en de volgende keer dat je speelt staat er een witte lijst!

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    New Rookie
    2 months ago

Ik hoop dat het 4 november opgelost word! Ik krijg klachten via de gallery ;(

• Het is nu 5 november en alles geüpdatet, maar de schilderijen zijn nog steeds wit en de foto´s zwart!!!!
    Ik speel zonder cc en mods, dus dat is het probleem niet.
    Wanneer wordt het nu eens goed gemaakt??

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    New Rookie
    2 months ago

Hoi

Ik heb er nog steeds last van, op andere site's geloven ze mij niet  ;(  en zeggen dat ik er alleen last van zou hebben. 
    Zolang je de game niet afsluit wordt er niets wit en zwart, maar bij afsluiten en opnieuw opstarten veranderd alles :( 
    Goed te horen dat er meer last hebben van het zelfde probleem helaas ;)

• Ik heb nooit gezegd dat ik je niet geloof, maar ik heb daar geen last van. Dat is heel anders. Ik heb de screenshots gezien van je spel, en dat is zeer overtuigend dat er twee mensen wel last van hebben, maar ook dat het misschien aan een bepaalde mod kan liggen die foto's of schilderijen aanpast of zo. 

Al is het bij jou dus niet het geval.

• Vervelend en gek dat je dit nog steeds ervaart. Bij mij  is het probleem nav de laatste update wel verholpen. 

Heb je de standaard tips al doorlopen? Dus cache wissen, kijken of het wel werkt zonder mods aan te hebben, even naar een andere kavel, een nieuw spel starten misschien kijken of het dan wel lukt

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    New Rookie
    31 days ago

Ik speel zonder cc en mods nog nooit gedaan ook.
    Ik heb al een nieuwe save aan gemaakt, nieuwe sim en ander kavel in een andere wereld. 
    10X spel gerepareerd als het niet meer is ;), maar niets lijkt te helpen ;(

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    New Rookie
    31 days ago

Ik zeg ook niet dat jij mij niet geloofd, maar heb het probleem bij meerdere platforms gemeld, en daar zijn een paar mensen die niet echt heel aardig doen :( 
    En ik heb geen mods en of cc!

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    20 days ago

Heb je al geprobeerd om in de sims 4 map de localthumbcache.package bestand te verwijderen?

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    New Rookie
    17 days ago

Hoi Lotje1981
    Ja dat heb ik gedaan (en  het werk niet), maar dat is het probleem ook niet het probleem zit in EA. Iedereen heeft er last van, kijk maar eens in de galerij daar staan momenteel alleen foto's en als er al schilderijen in staan zijn dat oude opnieuw geüpload. 
    De foto's zijn sinds een week wel weer normaal, zolang je het filter achteraf toe voegt. 
    Bedankt voor het mee denken ;)

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 15 hours ago
3,019 Posts