Forum Discussion

dc5bc0f7ec6832ea's avatar
dc5bc0f7ec6832ea
Seasoned Newcomer
2 months ago

Sims 4 CD's gekocht.. maar nu zijn de codes al gebruikt.

Sims is niet meer hetzelfde als dat het was.. In mijn onwetendheid heb ik Sims 4 CD's overgekocht enthousiast stop ik de CD in mijn laptop. De CD begint te draaien maar stuit al op het eerste probleem - Origin -.. naar even wat googlen zou het moeten werken via de EA app maar helaas. Naar even doorlezen vind ik de Sims 4 gratis om te installeren, dat dus gedaan.. Nu de expansion packs waarbij staat dat ze online te installeren zijn geweldig! Ik druk de code in en hij vind het spel geweldig! Totdat ik door klik en dan de melding krijgt dat de code al in gebruik is.. ENORM BAGGER DUS! 

Met de CD zelf installeren lukt helaas niet omdat ik niet door die Origin aanmelding kom.. De app installeert zich wel maar zodra het moment aanmelding komt krijg ik de melding dat ik internet verbinding moet hebben als ik me voor het eerste inlog. Iemand een idee hoe ik de expansion packs kan installeren met CD? 

2 Replies

• je geeft het zelf al aan in je titel: de codes zijn al gebruikt, en verderop schrijf je dat je de CD's hebt "overgekocht", dus van iemand anders hebt overgenomen.... je zult dus zelf de expansions moeten kopen.... 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,908 PostsLatest Activity: 4 days ago