Forum Discussion

RMDL-89's avatar
RMDL-89
Seasoned Newcomer
4 months ago

Sims 4 download niet op externe harde schijf

Ik heb geprobeerd contact te zoeken met EA, maar dat lukt helaas niet. In het contactformulier moet ik onder 'console' iets invullen, maar er zijn helemaal geen keuzes. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en een mailadres vind ik ook niet. Hopelijk kan iemand hier mij helpen.

Op mijn oude laptop loopt Sims 4 vast omdat het bestand te groot is om te downloaden. Ik heb de EA-app op een nieuwe laptop gezet en een externe harde schijf gekocht. Ik probeer nu Sims 4 en de uitbreidingen te downloaden op de externe harde schijf, maar alles blijft hangen op 2% preparing. Alle dingen die ik kon vinden (cache leeghalen, ea eraf halen en opnieuw plaatsen) heb ik al gedaan. Ik heb in de afgelopen jaren veel geld uitgegeven aan Sims en kan nu helemaal niets meer. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast heel erg bedankt.

2 Replies

• Hoeveel ruimte heeft de harde schijf van je nieuwe laptop? Als hij ruim 500gb heeft kan je de Sims 4 gewoon op laptop zelf instaleren. 

• Hey RMDL-89​ 

Kan je aangeven wat je precies op de externe harde schijf wil downloaden? Zoals Lotje1981​ al aangaf kan je De Sims het beste gewoon op de C: drive downloaden. Let daarbij ook even op dat je de Onedrive niet gebruikt omdat dat je spel ernstig kan vertragen. Laat ajb even weten wat je precies van plan bent.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.3,010 PostsLatest Activity: 20 hours ago