Forum Discussion

vinny_xxxx's avatar
12 months ago

Sims 4 installatiefout

hallo, 

Ik heb een probleem bij de installatie van de sims 4, als ik hem wil opstarten staat er: "er is een probleem met de installatie van je spel. installeer het spel opnieuw." dit heb ik dus gedaan en dat blijft er staan. Ik heb jaren de sims 4 gespeeld en heb heel erg veel add-ons, als ik de sims 4 opnieuw download en mijn add-ons ook krijg ik een melding bij 2 pakketten dat ik geen acces heb. ik heb clear cache ook al geprobeerd maar niks werkt. 

Weet iemand wat ik moet doen?

Mvg, Jolien

1 Reply

• Hey @vinny_xxxx,

Ik heb jouw bericht even verplaatst naar het Sims 4 forum omdat jouw vraag daar waarschijnlijk sneller zal worden beantwoord.

Kan je aangeven of je ook een foutmelding krijgt bij het opstarten van je spel? Als er een probleem is met de installatie dan kan dat meerdere oorzaken hebben. Als je daarbij zou willen aangeven op welk systeem jij De Sims 4 speelt (als het even kan ook de wat meer technische details) dan wordt het misschien gemakkelijker om een oplossing te zoeken.

Dan ook nog even over de twee add-ons. Kan je aangeven waar je die hebt gekocht? Meldt ajb ook even of je gebruik maakt van aangepast materiaal (zoals cc en mods) 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 12 hours ago
3,019 Posts