Forum Discussion
En hoe heb je in eerste instantie het spel op de HDD gezet? Was dit via een Windows PC Origin/EA app of Steam, of Origin voor Mac?
Het is een Mac only had (ssd)
de Sims 4 heb ik daarop geinstalleerd via de origin app. Maar sinds een update van origin vind origin de hdd niet meer
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@ferryb001, ah oké, dus een externe SSD neem ik aan? En kan de Finder de externe SSD nog wel zien?- 3 years ago
Yes op Steam installeer ik nog wel al m’n games op deze SSD
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @ferryb001,
Ik kwam een soortgelijke vraag ook op een ander kanaal tegen en ik maak je graag even attent op dit topic op het Engelstalige forum: Re: Sims 4 bought through Steam, cannot play on Mac - Answer HQ
Een van de oplossingen die hierin werd gesuggereerd is om Origin volledig te resetten.
Er kan volgens mij namelijk ook een probleem zijn ontstaan doordat je voor andere spellen een Account koppeling hebt aangebracht tussen Origin en Steam. Tenminste, uit eerdere reacties hier kreeg ik de indruk dat je ook andere spellen via Steam start. Als dat ook EA spellen zijn dan kan je dus beide accounts hebben gelinkt. Als je dat hebt gedaan raad ik je ten stelligste af om de Origin en Steam accounts te ontkoppelen. Vaak ontstaan hierdoor namelijk nog veel meer problemen!
Mogelijk dat je wel wat hebt aan een van de andere adviezen, die ik vond: Het kan raadzaam zijn om Origin opnieuw volledig te installeren. Dit advies wordt ook en vooral gegeven als de Origin versie crasht of slecht functioneert. Meer informatie vind je in deze link: Origin - How to reset Origin on Mac (ea.com).
Laat even weten of je hiermee vooruit kunt.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 17 hours ago
- 21 hours ago
- 2 days ago