Forum Discussion

Xmarijespetter's avatar
3 years ago
Solved

Sims 4 kan niet meer downloaden op de origin app

Na de update van 13 september 2022 kan ik niet meer op de sims 4. hij meld continu een download fout terwijl mijn internet gewoon goed is. Dit doet hij al 2 dagen lang dus ik heb ook lang genoeg gewacht. Ook heb ik mijn hele laptop gereset en origin opnieuw geïnstalleerd. ik heb alle mogelijk opties geprobeerd om het spel weer te kunnen spelen alleen niks werkt en ik krijg telkens dezelfde fout.

Nu moet ik het spel weer helemaal opnieuw downloaden ivm dat ik de app het verwijderd maar dit kan ook niet meer. Ik kan het spel niet meer spelen. ik heb het ook geprobeerd via de EA app en hier pakt hij de nieuw update wel. alleen de EA app kan de sims 4 niet in het Nederlands krijgen waardoor ik het ook niet kan spelen. 

Nu denk ik dus echt dat er een fout moet zitten in de update zelf of in de origin app. Het kan niet zijn dat ik na een update gelijk deze fout krijg en het aan mijn pc ligt, ook nadat ik alles heb geprobeerd. Als bestand heb ik een schermafbeelding mee gegeven van de foutmelding die ik al twee dagen krijg.

Graag hoor ik van iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik weer sims 4 kan gaan spelen.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    3 years ago

Hey allemaal!

Phew, wat een gedoe allemaal hè. 

We hebben afgelopen nacht te horen gekregen dat het probleem, als het goed is, is opgelost.

Het kan zijn dat je je computer opnieuw moet opstarten of dat je de cache moet legen van Origin/EA app om zeker te weten of dat het is opgelost of niet.

Zouden jullie dat kunnen proberen?

Ik markeer dit alvast even als oplossing om het meer zichtbaar te maken voor andere bezoekers van dit topic.

71 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 21 hours ago