Forum Discussion

EZuidhoek's avatar
5 years ago
Solved

Sims 4 kan niet meer koken

Ik heb de uitbereiding Landelijk Leven nu, maar ik kan geen normale gerechten meer maken, geen ontbijt, diner helemaal niks. Ik weet niet of dit door de nieuwe update komt of door de uitbereiding. Maar heeft iemand anders dit ook en kan dit verholpen worden? Het is namelijk erg vervelend..

• EZuidhoek's avatar
    EZuidhoek
    5 years ago

Blijkbaar was er een kaveleigenschap dat je zelf je eten maakt. Die heb ik uitgezet en toen was het opgelost!

9 Replies

• Ondervind je dat met alle Sims, @EZuidhoek? Bestaand, als nieuwe of standaard Sims / huishoudens?

Heb je al geprobeerd om De Sims 4 via de Origin cliënt te repareren?
    Als je soms aangepaste inhoud gebruikt, dan zal je deze allemaal eens moeten ontdoet.
    Tevens kan je de map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" zal staan, hernoemen en de cache van de Origin cliënt gaan leegmaken, voordat je De Sims 4 via de Origin cliënt gaat repareren en bijwerken.

Andere mogelijkheid is, deze uitbreiding te verwijderen en dan kijken of deze problemen daarmee ook weg zijn.

Groetjes
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@EZuidhoek Prima dat je het al zelf hebt weten op te lossen! 👌 Kan je ook aangeven waar het aan lag? Dan kunnen andere spelers later ook gebruik maken van dit forumdraadje als ze ook voor een soortgelijk probleem komen te staan. Alvast bedankt en

Veel plezier met spelen. 😉

• EZuidhoek's avatar
    EZuidhoek
    5 years ago

Blijkbaar was er een kaveleigenschap dat je zelf je eten maakt. Die heb ik uitgezet en toen was het opgelost!

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@EZuidhoek Dank je voor de informatie. Het klopt dat er met Landelijk Leven ook een extra kaveleigenschap is toegevoegd. De eigenschap 'Eenvoudig Leven' Als je die toevoegt aan je kavel zullen je Sims alleen het eten kunnen bereiden dat ze van hun eigen landerijen halen. Dat wordt dus extra hard aanpoten. Planten, bemesten, inblikken, koeien melken, kippen houden, eieren rapen. Lama's scheren en alle andere dieren in de buurt laten meewerken. Op dit moment probeer ik er een deel van uit. 

Misschien wordt dat ook nog wel eens jouw uitdaging. 😁

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Hey @EmmaKemerink,

De kaveleigenschappen vind je in de bouwmodus. Links bovenin zie je naast het huisje een vraagteken staan. Als je daar op klikt zie je een aantal opties. Als je weer gewoon eten wilt kunnen koken schakel dan de optie eenvoudig leven uit. Zie plaatje

Hopelijk lukt het je hiermee.

Veel plezier met spelen. 😉

• Dank je wel voor de hulp.  Had hetzelfde probleem.  Door de kaveleigenschappen aan te passen is het opgelost.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,951 PostsLatest Activity: 18 hours ago