Forum Discussion

EllahoudvanSims's avatar
2 years ago

Sims 4 loopt vast bij opslaan

Spoiler

Mijn sims 4 loopt vast, ik wou het spel tussentijds opslaan maar sindsdien blijft die maar opslaan. Ik heb de laatste dagen al het probleem dat mijn laptop heel snel leeg loopt en Sims blijft maar aan staan. Ik kan geen software update doen en ook niet opnieuw opstarten omdat sims nog open staat. Ik heb Origin verwijderd, ik heb elke map verwijderd maar weet gewoon niet wat ik nu moet doen! Iemand die me misschien kan helpen?

6 Replies

• Hey @EllahoudvanSims,

Kan je aangeven welk computersysteem je gebruikt?

Zo te zien maak je gebruik van de Origin App en dus van een MacOS;

In de link kan je lezen waar je je Apple versie en specificaties kunt vinden:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201581

Maak desnoods even een schermopname en maak je registratiegegevens even zwart. 

Je kunt trouwens tijdens bepaalde activiteiten je spel niet opslaan. De schermopnames laten zien dat je mogelijk net iets teveel activiteiten uitvoert. Maar dat kan ik pas beoordelen als je meer gegevens her wilt delen. Hoe meer informatie hoe beter ik je kan helpen.

• Ik heb mij specificaties toegevoegd. Ik heb nu alle applicaties afgesloten maar helaas verandert dit nu niks. Ik heb origin al verwijderd... moet ik die terug downloaden?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @EllahoudvanSims,

Dank je voor een deel van de gegevens.

Normaal gesproken zou je de Sims 4 en alle uitbreidingen gewoon moeten kunnen spelen. 

Je zal natuurlijk wel eerst Origin en alle Sims 4 pakketten weer moeten downloaden en installeren.

Kijk ook eens of je voordat je dat gaat doen de nieuwste Apple MacOS update kunt ophalen. Ventura 13.5

Nieuw in de updates voor macOS Ventura - Apple Support (NL)

Laat even weten of je meer hulp nodig hebt.

• @Trismagistos Het probleem is dat ik niet kan updaten omdat mijn laptop sims niet kan afsluiten. Ik zal even origin en sims weer downloaden en hopen dat dit het oplost.
  • @Trismagistos Ik ben nu origin aan het downloaden en zie nu al dat de applicatie is gesloten! Dankjewel! Ik ga zo nog even proberen de app opnieuw te openen!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 11 hours ago