Forum Discussion
6 years ago
ik heb hier last van na dat ik mijn MacBook Air heb geüpdatet naar de nieuwste software en na dat ik de sims heb geüpdatet. helaas is spelen niet te doen en heb ik gisteren zelfs de sims er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd dit heeft ook niet geholpen.
6 years ago
Bekijk mijn reactie eens, @juliav93.
Het spel repareren werkt vaak al sneller, dan deze opnieuw te installeren, aangezien alleen de ontbrekende en/of beschadigde bestanden opnieuw worden gedownload.
Tevens dien je De Sims 4 map in je Documenten hernoemen en de cache van de Origin cliënt leeg te maken.
Het spel repareren werkt vaak al sneller, dan deze opnieuw te installeren, aangezien alleen de ontbrekende en/of beschadigde bestanden opnieuw worden gedownload.
Tevens dien je De Sims 4 map in je Documenten hernoemen en de cache van de Origin cliënt leeg te maken.
- 6 years ago@RealSimmor0 Ik heb het spel al een aantal keer gerepareerd. Maar het helpt niks helaas. Dat andere heb ik dacht ik ook gedaan. Ik ga er morgen nog een keer naar kijken maar zijn er nog andere oplossingen?
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 hours ago
Recent Discussions
- 2 hours ago
- 18 hours ago
- 2 days ago